Prytz. Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) I anledningen at jeg og min kompis slutter på den lokale Coop Mega-butikken lappa vi sammen en liten musikkvideo som illustrerer hvor trist det er å skilles. Syntest den ble litt morsom. Innspill? Megaboyz - If I let you go Endret 2. august 2007 av Prytz. Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 For en respons! Jeg har enda ikke rukket å lese gjennom alle svarene, men jeg lover å svare på alle tilbakemeldingene i løpet av uka. Lenke til kommentar
LeBateleur Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Mitt inntrykk: Proft laget, crappy musikk :!: Hvilket utstyr brukte dere? På den åpningscena brukte dere stativ, steadycam eller var kameramannen usedvanlig stø på hånda? Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Mitt inntrykk: Proft laget, crappy musikk :!: Hvilket utstyr brukte dere? På den åpningscena brukte dere stativ, steadycam eller var kameramannen usedvanlig stø på hånda? 9214146[/snapback] Takktakk! Og du tror DU hater musikken? ;p Jeg spyr av den sangen snart. Filma med DVX100, et proft DV-kamera. Har dog noen år på baken, men duger fortsatt! Ingen av delene. Åpningsscenen er filma med (tro det eller ei) et stativ som står oppreist i en handlevogn. Filmen er forresten laget som en avskjedsgave til Coop Mega, siden vi begge slutter. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Jævlig bra lagd! Jobber litt i matbutikk selv og kjenner igjen mange av situasjonene/elementene. Bildet var flott og deres versjon av steadycam bidro til å gjøre det enda mer proft. Dere har med mange oppfinnsomme og morsomme ting i filmen, som f.eks. å gynge på frukttraller (gjør det til stadighet selv). Funny stuff Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Jævlig bra lagd! Jobber litt i matbutikk selv og kjenner igjen mange av situasjonene/elementene. Bildet var flott og deres versjon av steadycam bidro til å gjøre det enda mer proft. Dere har med mange oppfinnsomme og morsomme ting i filmen, som f.eks. å gynge på frukttraller (gjør det til stadighet selv). Funny stuff 9225022[/snapback] Tusen takk for god kritikk! Har slått meget godt an i lokalmiljøet her. Skal lage en lignende produksjon for et kjøpesenter, hvor hver ansatt synger en strofe. Sjefen min sendte også videoen til adm. dir. i Coop Sambo, han var visst meget imponert og skulle kontakte markedsføringssjefen for bedrften. Kan bli morsomt. Er nok ekstra morsomt å se for folk som jobber/har jobbet på butikk! Lenke til kommentar
Prytz. Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 http://www.vol.no/aktuelt/index.asp?F=F&N=8602 Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 Haha, gratulerer. Det fortjener dere. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Åpningsscenen var meget bra. Utrolig hva en handlevogn kan brukes til. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Mm, ser ut som at en handlevogn funker veldig godt som erstatter for steadycam innendørs i større lokaler. Utendørs er det vel litt mer kinkig mtp ujevnt underlag. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 Da vi lagde film på skolen brukte vi den tralla biblotekaren brukte til å trille rundt bøker av ymse slag. Det ble noen små "shake" grunnet hjul av firkantet vesen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå