Smirnoff Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Et X1950Pro drar rundt 65W, så X1950GT drar jo noe mindre p.g.a lavere klokkehastighet. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Om ingen har noen innvendinger mot oppsettet i handlekurven min, bestiller jeg det iløpet av et par dager.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51851 Satser på at E4500 er like klokkevennlig som sine småbrødre? Kabinettet i handlekurven har en PSU på 430w, det er nok til dette oppsettet det? Til slutt; er det noe jeg trenger (kabler o.l) i tillegg til det i handlekurven? Vet at ikke strømkabel inn til PSU følger med. Men kabler til og fra HK,HD, osv er med? Lenke til kommentar
Carl Sagan Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om ingen har noen innvendinger mot oppsettet i handlekurven min, bestiller jeg det iløpet av et par dager.. https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51851 Satser på at E4500 er like klokkevennlig som sine småbrødre? Kabinettet i handlekurven har en PSU på 430w, det er nok til dette oppsettet det? Til slutt; er det noe jeg trenger (kabler o.l) i tillegg til det i handlekurven? Vet at ikke strømkabel inn til PSU følger med. Men kabler til og fra HK,HD, osv er med? 9234219[/snapback] E4500 er minst like klokkevennlig som sine lillebrødre. Kabinettet har jo PSU på 500w, det skulle da holde. Hvor har du fått det fra at den har 430w? Du trenger ikke noe kabler nei, og tror nok strømkabel til PSU følger med. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 Kabinettet har jo PSU på 500w, det skulle da holde. Hvor har du fått det fra at den har 430w? 9235155[/snapback] Det ser ut til at det ligger FEIL I PRISGUIDEN, hvis man trykker på "kjøp", kommer man til KABINETTET UTEN STRØMFORSYNING Etter å ha lett litt fant jeg 9234219[/snapback] RIKTIG KABINETT , med PSU koster det ca 20kr mer, og der står det at PSU er på 430w.. Mulig jeg tar feil, men rart om kabinettet er billigere med 500w PSU enn med 430w. Og enda rarere at det ikke er nevnt at det er strømforsyning i det billigste, men sidene hos amentio er jo ikke akkurat informative.. Lenke til kommentar
Gramex Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den lista du har satt opp er faktisk helt grei.. den første lista altså Lenke til kommentar
pirium Skrevet 8. august 2007 Forfatter Del Skrevet 8. august 2007 (endret) Den lista du har satt opp er faktisk helt grei.. den første lista altså 9236507[/snapback] Ja, det begynner å gå seg til nå.. Vurderer å bytte ut HK med ASUS P5N-E SLI, da jeg ser at det blir anbefalt som best-for-the-buck "overalt". Hva er egnetlig forskjellen mellom det, og P5B-V? EDIT: Ble etter mye lesing og søking så sikker på at P5N-E SLI er mest HK for penga, at jeg bytta til det. Tror jeg begynner å nærme meg et ideelt oppsett til 5000kr nå...? https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51851 Kommentarer mottas med takk! Endret 8. august 2007 av pirium Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 jrg ville valgt en bedre dvd-brenner, gjerne med lightscribe. Lenke til kommentar
pirium Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 jrg ville valgt en bedre dvd-brenner, gjerne med lightscribe. 9239592[/snapback] Tja... Jeg brenner ikke mye plater, men kanskje greitt med en god leser.. Noen som har erfaringer med LiteOn sine dvd-brennere? Får tak i slike billig på jobb.. Ellers ser oppsettet greitt ut? Lenke til kommentar
eirikand Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 koster jo bare en femti lapp mer ^^, Lenke til kommentar
pirium Skrevet 9. august 2007 Forfatter Del Skrevet 9. august 2007 Lyst til å fortelle hvilket drev du snakker om da? Lenke til kommentar
Nautique Skrevet 10. august 2007 Del Skrevet 10. august 2007 ikke gå for ati grafikkort hvis du skal ha sli hovedkort Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 ATI-kortene kjører Crossfire, ikke SLI. SLI er 2 nVidia-kort, Crossfire er 2 ATI-kort. Lenke til kommentar
Arne Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 No har ikkje eg lest heile tråden, men det er vel ikkje sikkert at fyren skal køyre SLI? Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Nei, det vet ikke jeg heller. Jeg svarte bare på spørsmålet hans Lenke til kommentar
fflex Skrevet 11. august 2007 Del Skrevet 11. august 2007 Er ingen som helst problemer med å kjøre ATI på et SLI hovedkort. Bare en liten % av folk som faktisk benytter seg av SLI / Crossfire uansett. Når et singel ATI Kort og nvidia hovedkort gir best ytelse for pengene, go for it! Lenke til kommentar
pirium Skrevet 12. august 2007 Forfatter Del Skrevet 12. august 2007 Er det ingen kabler o.l jeg trenger i tillegg nå da? Følger det med kabler mellom HD og HK f.eks? leser så mye forskjellig... Lenke til kommentar
Arne Skrevet 12. august 2007 Del Skrevet 12. august 2007 Ja, det plar fylgje med ein sata-kabel, men om du skal ha sata-dvd-rom, må du kanskje ha ein til leidning, det varierar litt kor mange som fylgjer med HK'a. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå