Gå til innhold

Ukas utfordring: OK PC for 5000kr, er det mulig?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Om ingen har noen innvendinger mot oppsettet i handlekurven min, bestiller jeg det iløpet av et par dager..

https://prisguiden.no/vis_handlevog...waggon_id=51851

Satser på at E4500 er like klokkevennlig som sine småbrødre?

Kabinettet i handlekurven har en PSU på 430w, det er nok til dette oppsettet det?

Til slutt; er det noe jeg trenger (kabler o.l) i tillegg til det i handlekurven? Vet at ikke strømkabel inn til PSU følger med. Men kabler til og fra HK,HD, osv er med?

Lenke til kommentar
Om ingen har noen innvendinger mot oppsettet i handlekurven min, bestiller jeg det iløpet av et par dager..

Satser på at E4500 er like klokkevennlig som sine småbrødre?

Kabinettet i handlekurven har en PSU på 430w, det er nok til dette oppsettet det?

Til slutt; er det noe jeg trenger (kabler o.l) i tillegg til det i handlekurven? Vet at ikke strømkabel inn til PSU følger med. Men kabler til og fra HK,HD, osv er med?

9234219[/snapback]

E4500 er minst like klokkevennlig som sine lillebrødre.

Kabinettet har jo PSU på 500w, det skulle da holde. Hvor har du fått det fra at den har 430w?

Du trenger ikke noe kabler nei, og tror nok strømkabel til PSU følger med.

Lenke til kommentar

Kabinettet har jo PSU på 500w, det skulle da holde. Hvor har du fått det fra at den har 430w?

9235155[/snapback]

Det ser ut til at det ligger FEIL I PRISGUIDEN, hvis man trykker på "kjøp", kommer man til KABINETTET UTEN STRØMFORSYNING

Etter å ha lett litt fant jeg

9234219[/snapback]

RIKTIG KABINETT , med PSU koster det ca 20kr mer, og der står det at PSU er på 430w..

Mulig jeg tar feil, men rart om kabinettet er billigere med 500w PSU enn med 430w. Og enda rarere at det ikke er nevnt at det er strømforsyning i det billigste, men sidene hos amentio er jo ikke akkurat informative..

Lenke til kommentar
Den lista du har satt opp er faktisk helt grei.. den første lista altså

9236507[/snapback]

Ja, det begynner å gå seg til nå.. :)

Vurderer å bytte ut HK med ASUS P5N-E SLI, da jeg ser at det blir anbefalt som best-for-the-buck "overalt". Hva er egnetlig forskjellen mellom det, og P5B-V?

EDIT: Ble etter mye lesing og søking så sikker på at P5N-E SLI er mest HK for penga, at jeg bytta til det. Tror jeg begynner å nærme meg et ideelt oppsett til 5000kr nå...?

Kommentarer mottas med takk!

:)

Endret av pirium
Lenke til kommentar
jrg ville valgt en bedre dvd-brenner, gjerne med lightscribe.

9239592[/snapback]

Tja... Jeg brenner ikke mye plater, men kanskje greitt med en god leser..

Noen som har erfaringer med LiteOn sine dvd-brennere? Får tak i slike billig på jobb..

Ellers ser oppsettet greitt ut?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...