VetleRsport Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 jeg er ute etter en jobb vedsidenav skolen. og jeg lurte på hvor jeg skulle søke etter jobb? Er det noen spesielle steder jeg burde søke jeg er gutt og snart 15 og har lyst til og tjene min egne penger. Noen som kan hjelpe meg? Takker på forrhånd for svar Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du har nettsteder som finn.no og nav.no men ville anbefalt deg å ta en kikk i lokalavisa og sett om det er noen som søker ekstra hjelp. Hvis du ikke finner noen ting der, så ville jeg gått til butikker som mega, meny, ekspert etc og hørt med butikksjefen om de trengte hjelp til oppstabling av varer og lignende. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Haandtverkern husk at han må være 18 for å sitte i kassen på en dagligvare butikk som selger røyk og alkohol. Så i såfall blir det å jobbe i selve butikken eller på lagret. Lenke til kommentar
buundi Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Søk jobb som avis bud. Morgen ruter er godt betalt for en 15 åring Lenke til kommentar
Haandtverkern Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Neppe: leste du ikke den siste linja jeg skrev eller? hehe. Lenke til kommentar
Neppe Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Neppe: leste du ikke den siste linja jeg skrev eller? hehe. 9191940[/snapback] Ja, etterpå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå