Vegar2609 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bestilte nettopp denne tvèn, men nå ble jeg litt usikker på om det var så lurt ... Har det no å si at den ikke er full HD 1080? Er bildet på denne dårligere enn på de gammeldagse store tvène? Og hvordan vil det bli å spille data spill på den? Har et ge8600gs(256)kort. Håper noen vet råd Lenke til kommentar
Doffeloffen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Bestilte nettopp denne tvèn, men nå ble jeg litt usikker på om det var så lurt ... Har det no å si at den ikke er full HD 1080? Er bildet på denne dårligere enn på de gammeldagse store tvène? Og hvordan vil det bli å spille data spill på den? Har et ge8600gs(256)kort.Håper noen vet råd 9191390[/snapback] Skal du ha en stor og billig flatskjerm, er sikkert den ikke noe dumt valg. Har sett bildet på den selv, og den har fine farger og nogenlunde bra kontrast. Men merk deg at gjengangeren på alle "billige" flatskjermer er at bevegelsene ikke er de beste. Det blir fort hakkete i enkelte situasjoner. Der feks er de gammeldagse tv'ene mye bedre. Spille dataspill er ikkeno problem. Blir helt knall Skal du ha en flatskjerm som er god på bevegelse må du nok opp i pris. Flatskjermer med 100Hz teknologi feks er (i teorien, det kommer an på prosessoren i tv'en) veldig gode på bevegelser. Har tidligere arbeidet i elektrobutikk før (brunevarer), og min erfaring er at du får det du betaler for! enkelt og greit. Lykke til med kjøp Lenke til kommentar
Vegar2609 Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Bestilte nettopp denne tvèn, men nå ble jeg litt usikker på om det var så lurt ... Har det no å si at den ikke er full HD 1080? Er bildet på denne dårligere enn på de gammeldagse store tvène? Og hvordan vil det bli å spille data spill på den? Har et ge8600gs(256)kort.Håper noen vet råd 9191390[/snapback] Skal du ha en stor og billig flatskjerm, er sikkert den ikke noe dumt valg. Har sett bildet på den selv, og den har fine farger og nogenlunde bra kontrast. Men merk deg at gjengangeren på alle "billige" flatskjermer er at bevegelsene ikke er de beste. Det blir fort hakkete i enkelte situasjoner. Der feks er de gammeldagse tv'ene mye bedre. Spille dataspill er ikkeno problem. Blir helt knall Skal du ha en flatskjerm som er god på bevegelse må du nok opp i pris. Flatskjermer med 100Hz teknologi feks er (i teorien, det kommer an på prosessoren i tv'en) veldig gode på bevegelser. Har tidligere arbeidet i elektrobutikk før (brunevarer), og min erfaring er at du får det du betaler for! enkelt og greit. Lykke til med kjøp 9191983[/snapback] Tusen takk!! Nå er jeg mye roligere. Sitter bare å gleder meg til den kommer og til å prøve World of warcraft på den Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå