jeg_lyver_mye Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei, Jeg er en evig fan av grøt. Jeg har alltid spist 5-minutters grøten, men i dag kjøpte jeg 25-minutters grøten. Det er veldig lang tid å stå å jobbe med grøten det! Smaker den best, den som tar lengst tid? Hva er egentlig forskjellen? Takk! Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei, Jeg er en evig fan av grøt. Jeg har alltid spist 5-minutters grøten, men i dag kjøpte jeg 25-minutters grøten. Det er veldig lang tid å stå å jobbe med grøten det! Smaker den best, den som tar lengst tid? Hva er egentlig forskjellen? Takk! 9191137[/snapback] den som tar lengst tid er best... 5-minutter'n er ikke så fast og smaker litt anderledes.... NB: henger meg på grøt klubben... spiser altid 2-3 store porsjoner edit: spiser altid 5-minutter'n, med mindre noen andre lager den... Endret 1. august 2007 av 2badle Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Spiller opp ALT jeg... Kan ikke la sånt ligge igjen. Men hvordan annerledes...? Er så redd jeg blir skuffa... Er den søtere? Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Spiller opp ALT jeg...Kan ikke la sånt ligge igjen. Men hvordan annerledes...? Er så redd jeg blir skuffa... Er den søtere? 9191204[/snapback] nja.... kommer litt ann på hvilket merke.... men den pleier å vere litt søtere, ja. "5-minutter'n" er litt bløtere, da det ikke fordamper like mye veske som på 25min( den "grøter" seg lenger). personlig syntes jeg at "times grøten" er best, spiser denne på julaften.... PS: spiser lett opp en pose med "5-minutter" den regnes som 1,5 porsjoner... Endret 2. august 2007 av 2badle Lenke til kommentar
noob11 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 20 minutter ? Som sagt er det litt konsistens, men du må nesten prøve de forskjellige for å se hva du like best. Veldig individuelt hvordan man liker grøten sin. Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Da gleder jeg meg til i morra! Takk . Kommer med tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ble frista nå, så ned og lage litt 5 minuttersgrøt Lenke til kommentar
2ball_ Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 skal ikke prøve å finne ut hva forumbrukerne liker best, 5 eller 25 minutter?? Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Da må 15 minutter også tas med! Lenke til kommentar
jeg_lyver_mye Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Finnes det da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Synest som regel at sånn hurtiggrøt er litt for tjukk og massiv i konsistensen, iallefall slik det blir før du legg til litt ekstra vatn sjølv. Lenke til kommentar
Lilja4ever Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Finnes det da? 9195430[/snapback] Ja=) Pakkene er litt større, en liten pappeske med ris, og diverse sukker/annet. Bare og tilsette Melk!, og inneholder mange fler porsjoner Endret 3. august 2007 av Lilja4ever Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 lager 15 minutters grøten nå:D:D: Lenke til kommentar
Isbilen Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 25 minutter? Mener da å huske at modern bruker en drøy time på risgrøt? Lenke til kommentar
F.torres Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 25 minutter? Mener da å huske at modern bruker en drøy time på risgrøt? 9199997[/snapback] ja. man får en som bruker en time 25 min 15 min og 5 min. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Et hett tips til dere som ikke gidder å lage 1 times-grøten: Kok opp og skru ned til det bare bobler litt forsiktig og sett hele greien inn i stekeovnen. Da ordner den seg selv i løpet av et par timer. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg har alltid likt å ha en stor kladd rømme oppi risgrøt. En halv boks f.eks. Får litt syrlig smak og det gjør konsistensen litt annerledes også. Lenke til kommentar
Superior Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hurtiggrøt er ikke godt. Det skal ta en time å lage grøt, ferdig med det. Og det er mange mennesker ute i verden som ikke kan lage skikkelig grøt. Husker at grøten vi fikk på skolen ved juletider aldri smakte godt. Hva de gjorde for å få den så utrolig ekkel, aner jeg ikke. Lenke til kommentar
T homas Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Vet at mamma setter på grøten på morran også står den og putrer til vi skal spise. Ho har oppi mere melk 5 min før eller noe sånt. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Fjordland har faktisk god ris og rømmegrøt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå