Gå til innhold

Forslag til ny laptop? Max 15,4 " + design

Anbefalte innlegg

Ettersom jeg nå selger min Macbook og går tilbake til Windows er jeg ute etter en ny bærbar maskin. Etter at jeg fikk Mac'n har jeg ikke vært særlig oppdatert på vanlige laptoper, og er derfor ikke helt sikker på hva som er å finne på markedet om dagen.

Kriterier:

- Design

- 2GB RAM

- Godt / brukbart skjermkort

- Max 15,4 " Skjerm

Har altså lyst på en maskin som ikke ser total ræva ut, sitter fortsatt igjen med fryktelige minner fra min tidligere SHG laptop som ga meg tårer hver gang jeg åpnet maskinen. Ellers hadde det vært greit med OK skjermkort med tanke på at jeg har planer om å bruke maskinen til enkelte spill en gang i blant.

Har sett lenge på Dell's XPS1330 men har gitt opp denne etter å ha lest om den lange leveringstiden. Trenger nemlig min nye laptop i løpet av kort tid.

Ellers syns jeg HP sine Pavilion dv maskiner er ganske så stilige i designet.

MAX pris ca: 12.000

Endret av mkurrang
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Aceren hadde så absolutt spesifikasjoner jeg tror kunne passet meg bra. Litt mer usikker på selve merket og kanskje designet for den del. Ikke for å hakke ned på merket i og med alle har sine feil men har personling bare vært uheldig med acer før.

Har sett litt rundt nå og fant Hp sin Pavilion DV2580. Noen som kjennskap til denne maskinen eller fordeler/ulemper rundt hardwaren?

hp 2580

Lenke til kommentar
Den nye Aceren ja anbefaler kjøpte den i dag på Ellprice RÅÅÅÅÅTT      :thumbup:

9191550[/snapback]

Har du no mulighet for å legge ut noen bilder av maskinen? Synes bare den virker veldig "plastikk" aktig på de få bildene jeg fant av den på nett.

Ellers lite spørsmål...Skjermkortet som man kan få i XPS1330 maskinen, er dette det samme som man får i HP pavilion dv2580 ?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...