*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Må kjøpe meg ny mobil nå, og lurte på om noen vil anbefale P1? Burde jeg velge P1 fremfor Nokias N80? Er tastatursystemet lett å vende seg til? 9312917[/snapback] veldig lett synes jeg. etter og ha hatt den i noen dager.. takkler du pc tastatur, takkler du dette Lenke til kommentar
mhavgar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Må kjøpe meg ny mobil nå, og lurte på om noen vil anbefale P1? Burde jeg velge P1 fremfor Nokias N80? Er tastatursystemet lett å vende seg til? 9312917[/snapback] veldig lett synes jeg. etter og ha hatt den i noen dager.. takkler du pc tastatur, takkler du dette 9313236[/snapback] Strålende, takk skal du ha! P1 fremfor N80 med andre ord? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Helt klart! Personlig synes jeg det er litt vanskelige taster(selv om jeg skriver rundt 1000 mld/måned). Men det er lett å venne seg til! Skriver fortsatt halvparten så fort som med vanlig tastatur, men men. Gi det en måned, så sitter det som smurt! Endret 19. august 2007 av conflict Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 på meldinger, så bruker jeg "virtuelle" tastaturet. gå innpå meldinger, og trykk tastatur merket i toppen. da får du frem et virtuelt tastatur. går rå kjapt of skrive. Lenke til kommentar
Hedonism Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det mulig å bruke de tastene som er merket med tall til å skrive på samme måte som en vanlig mobil med ordliste (T9/iTap)? Altså at 2-tasten blir "abc", 3-tasten blir "def" og så videre. Lenke til kommentar
mhavgar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Da bilr det P1. Takk for svar Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Er det noen andre som har hatt trøbbel med mrouter programmet som følger med PC Suiten? Når jeg kobler pc og mobil sammen går alt bra, men når jeg bruker den sammen med usb-kabel blir nettverkskortet deaktivert (wlan kortet fra Intel)? Gjelder både Vista og XP på samme pc. Lenke til kommentar
olekrst Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 (endret) Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke firmware versjon jeg har? btw: har hatt p1i noen dager, og begynner allerede å bli faretruende avhengig av den. syncer med exchange serven på jobben, så kalenderen er alltid oppdatert. Push e-post er forresten helt nyydelig. Endret 19. august 2007 av olekrst Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke firmware versjon jeg har? btw: har hatt p1i noen dager, og begynner allerede å bli faretruende avhengig av den. syncer med exchange serven på jobben, så kalenderen er alltid oppdatert. Push e-post er forresten helt nyydelig. 9316951[/snapback] Stand By modus - Mer - Status Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke firmware versjon jeg har? btw: har hatt p1i noen dager, og begynner allerede å bli faretruende avhengig av den. syncer med exchange serven på jobben, så kalenderen er alltid oppdatert. Push e-post er forresten helt nyydelig. 9316951[/snapback] hva er push-epost egentlig? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke firmware versjon jeg har? btw: har hatt p1i noen dager, og begynner allerede å bli faretruende avhengig av den. syncer med exchange serven på jobben, så kalenderen er alltid oppdatert. Push e-post er forresten helt nyydelig. 9316951[/snapback] hva er push-epost egentlig? 9317245[/snapback] Sånn at du mottar dine e-post på samme måte som SMS Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Noen som vet hvordan jeg finner ut hvilke firmware versjon jeg har? btw: har hatt p1i noen dager, og begynner allerede å bli faretruende avhengig av den. syncer med exchange serven på jobben, så kalenderen er alltid oppdatert. Push e-post er forresten helt nyydelig. 9316951[/snapback] hva er push-epost egentlig? 9317245[/snapback] Sånn at du mottar dine e-post på samme måte som SMS 9317294[/snapback] hvordan gjør du det? har sotte opp mail'en min. men får den ikke slik som sms.. at det får en meldingslyd, må liksom "oppdatere" den selv, for og sjekke om jeg har fått.. hvordan har du gjort det? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 krever at du har en server først, for eksempel exchange server Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 krever at du har en server først, for eksempel exchange server 9317738[/snapback] uhu. hvor kan jeg lage det? og er det gratis? og kan jeg bruke gmail'en min på den? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 har et par spm angående internetten: 1) er det noen andre som har problemer med og komme innpå www.hardware.no ? får bare opp hjemmesidens "source". masse rabbel. 2) går det an og lagre en oppstartside, slik som det gjør på alle pc nettlesere. ? Lenke til kommentar
Doz Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 (endret) Jeg bruker min gamle skinveske til P910i. Fungerer perfekt og er også "offentlig" veske til P1i: http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&...ps1_1&pid=10122 9271128[/snapback] Fikk meg denne i går og må si det var et ekte bomkjøp. Veska er jo så stor att det er plass til minst to p1i-er! Nei, får ut på nettet og finne noe som er litt mer skreddersydd. Kanskje denne: veske Endret 20. august 2007 av Doz Lenke til kommentar
OscarMike1 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen som har noen fine themes de vil dele? Event. en link til en side med themes? Lenke til kommentar
ottgrims Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 krever at du har en server først, for eksempel exchange server 9317738[/snapback] uhu. hvor kan jeg lage det? og er det gratis? og kan jeg bruke gmail'en min på den? 9317936[/snapback] Eg trur ein Exchangeserver koster nokså mykje krever ein del for å sette opp. Det er mogleg å kjøpe tenesta frå private firma som t.d. http://smartsync.no/. Gmail kan settast opp til å vidaresende all mail til ein slik server, men eg trur ikkje gmail kan settast til å støtte pushmail direkte. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen som har noen fine themes de vil dele?Event. en link til en side med themes? 9326041[/snapback] veldig fin side http://www.ipmart-forum.com/showthread.php?t=136590&page=22 dyktig han duden der Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 20. august 2007 Del Skrevet 20. august 2007 Noen som har noen fine themes de vil dele?Event. en link til en side med themes? 9326041[/snapback] http://www.se-uiq.com/forum/index.php?showtopic=62&st=40 Masse bra der imho. Bruker Pollen nå, syns det ser nydelig ut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå