mortengutt Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 jeg vet ikke om dette er til noe hjelp, men jeg bruker mig33 og den funker helt fett (helt til wlan har sluttet å virke) 9297795[/snapback] Vet du, eller andre, om mig33 er tilkoblet wlan-nettverket mitt om jeg har koblet d til, eller om det kun brukes per wap? Noen som vet med sikkerhet? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 sist gang da jeg brukte mig33, hadde jeg ikke noe wap, mms eller gprs oppsett. så jeg vil nok tro det er wlan ja Lenke til kommentar
Mrpresident Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Hei. Noen som vet hvor aktiveringskoden til Wayfinder Navigator 7 befinner seg? Det stod at den skulle følge med manualen, men jeg er så retard at jeg ikke klarer å se hvor... :| 9198036[/snapback] Jepp - det er et skrapefelt på baksiden av manualen. Men du må skrape hardt! Lykke til! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det noen som vet om en msn klient til P1'en som funker bra og er gratis? Håper noen som vet orker svarer, i og med at det er mer spørsmål enn svar her inn, hehe 9297765[/snapback] http://www.fring.com/ Virker kjempebra, gratis og gjør nytta si. Virker på aktiv tilkobling, wlan eller gprs Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hmm.. jeg stussa over en ting igår natt. da jeg fikk sms, kom det med bilde avsenderen også. mens på de andre sto det bare navn. how? Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Er det noen IM klient som det bare er å laste inn og bruke, som funker på wlan og 3g?! Det er så utrolig mye hokus pokus med de dere har nevnt! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hmm.. jeg stussa over en ting igår natt. da jeg fikk sms, kom det med bilde avsenderen også. mens på de andre sto det bare navn. how? 9300350[/snapback] hæ? Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 hmm jeg vet, jeg suger til å forklare. skal prøve igjen nå... Når man får ny sms, så står det: Ny Melding fra <avsenderen> vise nå? men igår fikk jeg <bildet av avsendere> Ny Melding fra <avsenderen> vise nå? det er ikke alle det dukker opp bilde av avsenderen når jeg mottar sms Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Har du lagt inn bilde på alle avsendere da? Hvis de ikke har et bilde, kan det jo ikke bli vist=) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Har du lagt inn bilde på alle avsendere da? Hvis de ikke har et bilde, kan det jo ikke bli vist=) 9300756[/snapback] tro meg, så lost er jeg ikke. har bilde på absolutt på alle. even kebab, Mc'n, frisør, dnb, coop osv osv.. så er det slik at han som sende sms hvor jeg også ser hans avatar, han har 24 bokstavner på navnet, og hele navnet vises. så er det noen som fx heter "gunnar pettersen", de får jeg ikke opp avatar og navnet blir bare gunnar petter Endret 17. august 2007 av Ohny Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Måtte bare sjekke. Mange som ikke har peil her på forumet! Og på spørsmålet ditt er jeg en av dem Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Noen som vet om en passordbeskytter til mappe osv til UIQ som er gratis, eller forholdsvis billig? Kan være greit å ha om man f.eks skal ut på byen om man mister den eller den blir stjelt osv. Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 (endret) Noen som vet hvor jeg kan finne et fint ikon for Opera mini ? ser litt stygt ut med et jpg bilde med logoen, med hvit bakgrunn. Hadde sett mye bedre ut med et med transparent bakgrunn så det blenda inn med bakgrunnen. Lurer forresten på om noen her bruker gmail på sin P1i, og hvordan dere har satt det opp. Jeg har nemlig litt problemer med at det fungerer noen ganger, og andre ganger ikke. Har vel fått 3 forskjellige feilmeldinger sålangt og, som stortsett går på at pop serveren ikke godtar login info. ===> https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=814342&hl= <=== Endret 17. august 2007 av Thomas_H Lenke til kommentar
Storet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Hei. Lurer på om noen bruker hotmail på P1? Vet att hotmail er bare en nettbasert mail box. På Nokia 6300 tror jeg att det skal være mulig å få det til. Må ha inn/utgående servere. Prøvd å googlet dette men finner ingenting om det. Forslag?? Lenke til kommentar
iau Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Bruker alarmen på mobilen som vekkerklokke og min gamle hadde en kjekk snarvei til denne. Har forsøkt å lage en snarvei på min nye P1 også, men aner ikke hvor jeg finner alarmen. Er det noen som kan hjelpe? Lenke til kommentar
Storet Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Bruker alarmen på mobilen som vekkerklokke og min gamle hadde en kjekk snarvei til denne. Har forsøkt å lage en snarvei på min nye P1 også, men aner ikke hvor jeg finner alarmen. Er det noen som kan hjelpe? 9310798[/snapback] Trykk på klokka på "skrivebordet" så kommer du rett til klokka og alarmen, Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 nå vet jeg hvorfor jeg mottar sms med avatar og ikke. jeg har merket at de med (+) bak ikke dukker opp avatar, men hva er (+) for noe? Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Aner ikke. Sjekket nå, jeg har ikke en eneste kontakt med (+) bak seg, Enda jeg har flere kontakter med flere forskjellige nummere, epost osv, så vet ikke helt hva det skal bety jeg. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 18. august 2007 Del Skrevet 18. august 2007 Aner ikke. Sjekket nå, jeg har ikke en eneste kontakt med (+) bak seg, Enda jeg har flere kontakter med flere forskjellige nummere, epost osv, så vet ikke helt hva det skal bety jeg. 9311441[/snapback] selvom det er innkommenede eller utgående anrop, så har du ikke (+) bak navnet deres? men da regner jeg med at du får opp avatar av folk som sender deg sms, og hele navnet deres vises? Lenke til kommentar
mhavgar Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hei! Må kjøpe meg ny mobil nå, og lurte på om noen vil anbefale P1? Burde jeg velge P1 fremfor Nokias N80? Er tastatursystemet lett å vende seg til? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå