Stroyer Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 (endret) Forresten, noen som vet om man kan se statistikk på sendte meldinger osv? Unger "Anrop" -> "Mer" -> "Total anropsinfo" kan jeg finne ut hvor lenge de inngående og utgående samtalene til sammen har vart, men jeg kunne også tenkt meg å se statistikk over f.eks. SMS og MMS. Noen som har funnet dette? EDIT: Jeg har et til problem jeg ikke finner noen løsning på. Hvis jeg går inn for å skrive en ny SMS, men går ut av den igjen (trykker tilbake-knappen oppe til høyre), legger den blanke SMS-en seg i "Utkast". Utrolig irriterende når jeg bommer en del på knappene rundt det området Noen som vet om det går an å endre det så dette kun vil skje om man velger å lagre en kladd (sånn som skjer hvis man opretter en melding, begynner å skrive litt, og SÅ går tilbake)? Endret 6. august 2007 av Stroyer Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 hvor kan jeg finne USB Driver til P1i`? Lenke til kommentar
Tor-K-El Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Det følger vel med på CD'en vil jeg tro. USB driver blir installert sammen med PC Suit. Noen som har testet GPS funksjonen(hvis den fulgte med i esken da)? Lenke til kommentar
Trofs Skrevet 7. august 2007 Forfatter Del Skrevet 7. august 2007 Noen som har testet GPS funksjonen(hvis den fulgte med i esken da)? 9223151[/snapback] Ja, funket utmerket den! Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 FÅR DEN IKKE TIL Å FUNKE JEG! Hva kan jeg gjøre for å fikse det? Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Du må nok komme med litt mer info, conflict. Hva er det som ikke virker? Får du en feilmelding? Hos meg virker GPS-en fint, men jeg har et softwarerelatert spørsmål: er det mulig å måle hastigheten min? Finnes det noen gratis GPS-programmer der ute som kan gjøre bl.a. dette, eller (enda bedre) er dette en funksjon i programmet som fulgte med? Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Hei. Har to spørsmål, et ganske generelt SE-spørsmål, mens et litt mer spesifikt. 1.) Har dårlig erfaring med lader-/USB-kontakten SE bruker. Hadde en Z600 for en stund tilbake siden, og den brukte den gamle standarden til SE ladere. Riktig nok ikke samme kontakt som de nyere modellene, men akkurat samme prinsipp. Uansett, jeg erfarte etter et par månders tid at det ble mindre og mindre kontakt mellom lederne i kontakten og pluggen, da festet ble slitt. Hører en kompis av meg som har en K750 sier akkurat det samme (bruker samme standard som P1i), og jeg er derfor rimelig nervøs at dette skal skje med P1i'en min da jeg bruker den aktivt til både lading, USB-overføring og headsettet. Noen som har noe erfaring på SE's nye pluggsystem? Er det så ustabilt som kompisen min skal ha det til? Og dessuten, hvordan skal den egentlig taes ut? Noen sier den skal "knekkes" nedover og ut, mens andre sier at man skal bruke makt å trekke den rett ut. Noen ideas? 2.) Noen som er gode på WLAN her? Jeg får koplet meg på WLAN'et til noen kompiser av meg, men ikke mitt eget her hjemme? Vi har identiske routere, og ingen sikkerhet (under testingen). Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 skal skaffe meg p1 i morgen. og det blir min aller første symbian telefon.. er det STOR forskjell fra "normal" mobil.? er det noe spesielt jeg bør være opps på, med tanke på OS'et. programmer.. and whatever ? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 (endret) ... er det mulig å måle hastigheten min? Finnes det noen gratis GPS-programmer der ute som kan gjøre bl.a. dette, eller (enda bedre) er dette en funksjon i programmet som fulgte med? 9227697[/snapback] Er også meget interesseret i dette. Savner noget a la Nokia Sports Tracker med hastighed/højdemåling etc.. Endret 7. august 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til Magnus: Jeg kan ihvertfall ikke si noe negativt om denne telefonen. Ihvertfall har jeg ikke oppdaget det ila. den uken jeg har hatt den. Var også ny i Symbian-verdenen da jeg kjøpte den, og er selvsagt litt uvant hvis man sammenligner det med min gamle Nokia 6280, men gikk fort å sette seg inn i systemet, samt oppdage de uendelige flere mulighetene dette OS'et gir brukeren. Jeg er ganske så sikkert på at du blir 100% med kjøpet! Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til Magnus: Jeg kan ihvertfall ikke si noe negativt om denne telefonen. Ihvertfall har jeg ikke oppdaget det ila. den uken jeg har hatt den. Var også ny i Symbian-verdenen da jeg kjøpte den, og er selvsagt litt uvant hvis man sammenligner det med min gamle Nokia 6280, men gikk fort å sette seg inn i systemet, samt oppdage de uendelige flere mulighetene dette OS'et gir brukeren. Jeg er ganske så sikkert på at du blir 100% med kjøpet! 9228813[/snapback] supert da er det bare og glede seg til i morgen da eneste som er synd er, skal kjøpe den på elkjøp, men i følge elkjop.no, så har de ikke mitt "faste" abbonemang på telefonen.. har per dags dato Djuice Magnum.. svært fornøyd. mens på siden, så har de bare djuice control, av djuice serien. håper de har den, selv om det ikke står på hjemmesiden deres. Lenke til kommentar
aeropilot Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Til de som har hatt P1i en stund. Jeg kikka på den litt på Expert, og den virker litt klumpete. Hvordan er det å gå rundt med den i lomma? Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Vell, jeg mener nå den er fullt brukbar for mine lommer. Er jo selvsagt litt størrelse på den (ble faktisk litt overasket over bredden), men ikke mer enn en vanlig bukselomme har plass til. Jeg bruker noengang den medfølgende beskyttelses-"pungen", og da øker selvsagt størrelsen. Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Den er bred, og litt tung, men flat og smart utformet. Jeg tenkte kanskje vekten og bredden kunne bli et problem, men faktisk glir denne bedre ned og opp av lomma enn min tidligere SE K700i. Nå har jeg ikke prøvd å ha mobilen i ekstremt stramme bukselommer akkurat, men til normalt bruk bør det fungere veldig greit. *Magnus*: Ringing og å sende meldinger (standardoperasjonene) er temmelig rett fram. Har aldri hatt en symbian-telefon før, men overgangen gikk temmelig lett. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 må si jeg er rimelig fornæyd med denne mob selv, fin blaing av p990 og m600. MEN... det som jeg syns er minus (foreløpig) skjermen, kjedelig å surfe på nett forhold til E61i, også er det kjedelig at man ikke kan taste "navn" når man skal sende SMS, som man kunne med symbian s60 blant annet. Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Er det noen som vet hvordan jeg kan søke i kontaker på felles ord? Når jeg søker nå, velger den kun første ordet som står i kontakt listen (som i mitt tilfelle er fornavn), men ønsker den kan søke på alle kontakter som inneholder det ordet. Dette var mulig på p910 som jeg hadde før. Noe som vet? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Om man vil bruke msn messenger når man er tilkoblet sitt wlan nett, må man da laste ned en msn klient, eller kan man laste ned ddette via msn.no? Eller hva anbefaler dere som kan dette? Lenke til kommentar
kjensen Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Jeg og ''mortengutt'' satt å snakket om telefonen på MSN, så fant vi ut at når manskal sende kamerabilder via MMS (høy bildekvalitet) så blir ikke bildene automatisk forminsket. ''mortengutt'' fant en løsning på dette; Hovedmeny -> Kontrollpanel -> Meldinger -> MMS-konto -> Mer -> Avanserte innstillinger -> Opprettelsesmodus. Sett opprettelsesmodusen på ''Advarsel'' 9191037[/snapback] takk takk takk dette har irritert meg siden jeg fikk telefonen men denne løsningen fungerte jo perfekt! Lenke til kommentar
peterosv Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Trenger hjelp! Har netcom-abonnement og Yahoo! mail plus konto, prøver å få e-post på mobilen. Har brukt SE`s e-postkonfigurator (http://www.sonyericsson.com/spg.jsp?cc=no&lc=no&ver=4000&template=ps1_1_1_2&zone=&lm=ps1_1&pid=10864) og har skrevet inn følgende: Du har valgt følgende telefon: Sony Ericsson P1i Du valgte følgende land/region: Norway Du valgte følgende nettverk: NetCom Du valgte følgende type dataforbindelse\: GPRS Du valgte følgende E-postleverandør: NetCom E-post Du valgte følgende innkommende E-postserver: Yahoo! Mail Plus E-postbrukernavn: peterosv E-postpassord: ******* Bekreft passordet: ******* E-postadresse: [email protected] Og selvfølgelig sikkerhetstiltak og mobilnummeret. Får innstillingene på mobilen og bekrefter dem og gjør alt som står der, og Yahoo!-kontoen viser seg på skjermen istedetfor konfigurer e-post. Men om jeg har en ny e-post i innboksen vises den ikke og når jeg prøver å sende e-post får jeg svar om at det er noe feil med innstillingene. Håper noen kan hjelpe meg med dette problemet. På forhånd takk! Lenke til kommentar
Gauntlet Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Har akkurat samme problem med min Gmail-konto... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå