Gå til innhold

Sony Ericsson P1i tråden

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den automatiske tastelåsen min har sluttet å fungere. Har dette skjedd med noen andre her?

lest gjennom forumet angående denne mobilen. syns det er litt feiler og slik med denne. risikerer jeg og at min kommende p1i og er slik? at denne ikke er så stabil osv? skal gå fra n95 til denne snart.... er lei av lei av at n95 restarter seg og skurre i høyttaler,,,,,

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Den automatiske tastelåsen min har sluttet å fungere. Har dette skjedd med noen andre her?

lest gjennom forumet angående denne mobilen. syns det er litt feiler og slik med denne. risikerer jeg og at min kommende p1i og er slik? at denne ikke er så stabil osv? skal gå fra n95 til denne snart.... er lei av lei av at n95 restarter seg og skurre i høyttaler,,,,,

Den er stabil som et fyrtårn, men den har litt småfeil som f.eks. tastelåsen. Jeg skal ringe servicetelefonen og høre hva de sier. Er ellers fornøyd. Telefonen har restartet seg en gang.

Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt P1i, vent på en ny avansert telefon, eller gå for en litt mer fancy en, som W910i som jeg skal kjøpe nå :) Aldri mer P-serie. W-serie :love:

Lenke til kommentar

Ville ikke kjøpt P1i, vent på en ny avansert telefon, eller gå for en litt mer fancy en, som W910i som jeg skal kjøpe nå :) Aldri mer P-serie. W-serie :love:

jeg vil bytte til se w960 den med vanlig taster og med wifi og stor skjerm... når den kommer... men foreløpig så skal jeg nok prøve ut p1i.... får bare håpe jeg ikke får så mye små problemer med min

Lenke til kommentar
har stilt klokken rett ja

En ting er å stille klokken rett, en annen ting er å sette riktig tidssone. Har du gjort det?

Når du går inn på klokka, har du en animert analog klokke på skjermen. På siden av den står det feks. Oslo, dag, klokke og dato. Dersom det du er i feil tidssone, står det feks. London der istedet. Da blir ting feil.

Trykk på Mer og velg Angi gjeldende tidssone.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf

Prøv en reset. Virker på det meste. Ellers reinstaller firmware med SEUS.

Skal gjøre det hvis du forteller meg hvordan :whistle:

Lenke til kommentar
har stilt klokken rett ja

En ting er å stille klokken rett, en annen ting er å sette riktig tidssone. Har du gjort det?

Når du går inn på klokka, har du en animert analog klokke på skjermen. På siden av den står det feks. Oslo, dag, klokke og dato. Dersom det du er i feil tidssone, står det feks. London der istedet. Da blir ting feil.

Trykk på Mer og velg Angi gjeldende tidssone.

Har anngitt alt dette rett av en eller annen grunn har det bare fikset seg selv i løpet av dagen i dag var bare meld fra dama som viste feil tid så vet ikke hva det var jeg:S

takker for svar uansett:)

Lenke til kommentar
For å oppdatere firmware, må du laste ned programvare fra sonyericsson.com

Etter dette er det tut og kjør.

har nå fått meg denne mobilen. er det vanlig at dekingen på mobilen er så dårlig? detter ned og opp hele tiden. prøver å oppdatere fw på den nå så se. vil koblingen til wayfinder og alt legges inn og ordne på nytt etter oppdateringen?

og hvordan kan jeg stille at epost nedlasting skal bruke wifi og ikke gprs? eller blir det automatisk brukt wifi? som på n95 kunne du sette at skal alltid spør deg først. er det det med p1i?

Endret av tvilling81
Lenke til kommentar
Et lite tips til dere som synes det er vanskelig når du er i "meldinger" og bla dere videre fra innboks, til utboks, utkast, sendte elementer, sim osv. Om du trykker på # så blader telefonen for deg istedet for at du slipper trykke helt i hjørnet på meldinger for å komme deg videre.

Dette hr ikke jeg lest i noen instruksjonsbok så ble veldig glad når jeg fant ut at jeg slapp slite med dette. For det er vanskelig å få til med fingere, til og med pekepinnen.

Så da vet dere det om dere ikke visste det ;)

Det er ikke # som gjelder; det er de to hvite piler (venstre/høyre) som blar gjennom. Det er det samme når du er i kontakter og merker en kontakt; med pila blar du gjennom alle telefoner/mail til vedkommende...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...