mortengutt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Å = trykk 3 ganger på A Æ = trykk 5 ganger på A Ø = trykk 5 ganger på O Endret 3. august 2007 av mortengutt Lenke til kommentar
janskalvik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Sliter med at klokken i sms/mms-boksen viser tiden en time tidligere enn den er mottat. Så mottar jeg en sms f.eks nå, så viser den at jeg fikk den for en time siden - noe jeg ikke skjønner. Klokka er stilt rett og innstilt på "Oslo". Noen andre som har dette, og evt har funnet ut hva som kan gjøres? 9191200[/snapback] Det var sånn med meg også etter jeg fikk min, men jeg løste det ved å gjøre følgende: Hovedmeny -> Kontrollpanel -> Enhet -> Sted Der er det tre tidssoner, men av en eller annen grunn får man bare valgt "Oslo" på 2 av de. Velg Oslo på "Gjeldende tidssone" og "Hjemmetidssone". Det skal da stå "Sentraleuropeisk" der. Hva som skal stå på "Aktuell sone" går sikkert for det samme. Der står det "Greenwich" hos meg, uten at det har noe å si. Trykk OK Lenke til kommentar
McLars Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Å = trykk 3 ganger på AÆ = trykk 5 ganger på A Ø = trykk 5 ganger på O 9199571[/snapback] Takk! Det var ikke værre! Lenke til kommentar
toblix Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hva er den beste ikke-trådløse headset-koblingen for denne telefonen? Finnes det en med innebygget fjernkontroll? På nettsidene til SE står det flere headsett listet som kompatible, men beskrivelsene er ofte mangelfulle. I prisguiden ser jeg HPM-90, som ser lovende ut, men denne har ikke kommet ennå? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ville sætte pris på at dem som allerede har købt og brugt P1i tager sig tid til at se min tråd HER.. Endret 4. august 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Nå sitter jeg med P1i'n min godt tilkoblet til den lille sølvfargede docking-stasjonen. Det er den andre timen med bruk, og jeg må inrømme at den er er nærmest perfekt! Bortsett fra et litt kronglete OS og litt små 'on-screen' taster, er det lite å utsette på den. Det eneste jeg kan si noe på på er at den er litt treg, men man kan vel ikke forvente noe anna av en smart-telefon. Det bør legges til at dette er min første smart-telefon, og jeg er ærlig og oppriktig fornøyd med 'telefon' delen. Kamera, MP3 og sms funker som en drøm, og bortsett fra at den er litt treig, er den PERFEKT. Takk, Sony Ericsson for at dere lagde et bra produkt igjen! Jeg må bare fortelle at kameraet er i K*** klasse, og MP3 spilleren er i W*** klasse! Way to go, SE! -Emil Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Men hvordan slår jeg av et program? Lenke til kommentar
Stroyer Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ah, nå kom endelig min også i posten! Har aldri hatt en smartphone før, og er (selvfølgelig) veldig overrasket over funksjonaliteten! EDIT 1: conflict: trykk på det bittelille tegnet øverst i venstre hjørne. Velg taben "Åpne", scroll ned til programmet du vil avslutte, og trykk "Avslutt"-knappen. Vet ikke om man kan avslutte programmer i selve programmet. Ser ut som det er meningen man ikke skal trenge å lukke programmer (med en del RAM skal den nok klare en del). EDIT 2: fikk første telefonsamtale nå. Hørtes ut som personen i den andre siden holdt hånda si foran munnen eller noe sånt. Lyden var gromsete og vanskelig å høre. Kan ikke huske jeg leste noe om dette på noen tester. Kan dette ha noe med noen instillinger å gjøre, eller MÅ det være ? Lyden var høy nok, men på en måte litt gromsete. EDIT 3: Posted et spørsmål ang. en nettleser i stad, men jeg hadde visst satt feil dato. Feilen var selvpåført Endret 4. august 2007 av Stroyer Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har lasta ned og installert diverse iPhone og Mac-ikoner på P1'en, ble sinnsykt kult og personlig. Litt dårlige bilder, skal se om jeg får fiksa bedre bilder Lenke til kommentar
tralltrall Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har lasta ned og installert diverse iPhone og Mac-ikoner på P1'en, ble sinnsykt kult og personlig. Litt dårlige bilder, skal se om jeg får fiksa bedre bilder 9207347[/snapback] Hvor lastet du ned det? Ser veldig kult ut. :-) Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 kan man kun lade gps mottakeren via bil-adapteren? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan også bruge en PSP lader Lenke til kommentar
toblix Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ser slik ut med det medfølgende utstyret, men DC-inngangen er standard, så man kan alltids kjøpe en annen lader på Clas Ohlson. Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Du kan også bruge en PSP lader 9207620[/snapback] hva er PSP lader? En annen ting jeg ikke får til, når jeg skal bruke TrackID, så får jeg denne feil meldingen når den har samlet inn "We're sorry, but your device is not allowed to use this service" heh?? Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Har lasta ned og installert diverse iPhone og Mac-ikoner på P1'en, ble sinnsykt kult og personlig. Litt dårlige bilder, skal se om jeg får fiksa bedre bilder 9207347[/snapback] Hvor lastet du ned det? Ser veldig kult ut. :-) 9207393[/snapback] Finner mye snaxy her Lenke til kommentar
Ohny Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 nå spør jeg fælt her, men nå har jeg installert pc suite på pcen.. men fins det ikke prg hvor man legger inn Kontaktlister? Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 PSP = PlayStation Portable (Sony's håndholdte spillemaskine). Men som allerede sagt før, det er en standard jack og en lader kan købes flere steder. Lenke til kommentar
gladmobilja Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Ved ikke om det er nævnt før men HER findes en flok gode gratis spil, bl.a en perfekt port af Lemmings I & II. Virker perfekt på P1i (spillede i går). Endret 4. august 2007 av gladmobilja Lenke til kommentar
konduktans Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Jeg får ikke lagt inn wayfinder på mobilen:( Hva er galt? Jeg får en error melding som sier at wayfinder ikke besto sikkerhets sjekken! Lenke til kommentar
toblix Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Ja, jeg hadde også problemer med dette. Nettleseren lastet ned installasjonsfilen, men stoppet på 99%, uten at jeg klarte å sette den i gang igjen. Da fikk jeg også melding om at den ikke besto sikkerhetssjekken. Når jeg satt opp WLAN og brukte dette i stedet for GPRS fikk jeg ned hele filen, og installasjonen gikk smertefritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå