Mattlakk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Hei, jeg bare lurte på om noen her driver med Trylling? Er ganske intressert i det selv, er ganske ny, men kan ganske mye ^^ Er ikke så fan av korttricks, men mynt tricks og andre close-up tricks Andre som driver med trylling? Endret 7. desember 2010 av Olaa Lenke til kommentar
Krom-stag Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg driver ikke med trylling, men det er jo ganske underholdene å se på OT:Jeg trodde Chris Angel var illiusonist (correct me if im wrong). Endret 1. august 2007 av HenrikTheGuitar Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Stemmer Eller, ja, driver med litt forskjellig ^^ Endret 1. august 2007 av crawford Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Drev mye med dette når jeg var mindre. Med årene har det dessverre blitt dårlig med trylling. Lurer på om jeg husker noen triks enda. De kuleste triksene er de som nesten ikke krever noe tilbehør, f.eks. mynttriks, som du kan dra fram og imponere folk med nesten hvor som helst. Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Holder på å lære meg en del korttriks for tiden, men flink er jeg nok ikke (ennå). Chris Angel er illusjonist, ja, ikke tryllekunstner. Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Finnes det noen Norske tryllebutikker på nett bortsett fra Håvard Sand sin og Jan Crosby? Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Har drevet selv med tryllekunst i ca 1,5 år og hitil så synes jeg Chris Angel er bare Fake Edit: Synes David copperfield og david blaine er mye mye bedere enn fake criss angel Endret 2. august 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Edit: Synes David copperfield og david blaine er mye mye bedere enn fake criss angel 9195192[/snapback] Enig, for de er sånne helt ekte trollmenn. Lenke til kommentar
Sultana007 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hehehe Chriss angel bruker data(programmer altså) til å fjerne ting å tang og han har de fake publikum som blir overrasket over det han har gjort.. dere har sikkert sett der Chriss angel Flyr over byggingene går på vannbassenge osv er helt fake Der chriss angel flyr blir det brukt helicopter til å "bære han og der han går på vann er der han bruker sånne "kasser" som er i vannet Helt fake azza (hvis dere ikke har sett det så søk på youtube> Chriss angel Edit:personlig så synes jeg Davis copperfield er en flink illusjonist Endret 2. august 2007 av Sultana007 Lenke til kommentar
Skarstard Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dæven, du er rask, du! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 hehehe^^ når han går på vannet hørte jeg han bruker plexiglass, Noen som veit hvordan han gjør trickset der han får egget inn i sitronen? Er de i butikken med på det? for mente jeg så at du fikk kjøpt trickset på penguin-magic.? Lenke til kommentar
Heilage Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Criss Angel er uansett en pyse, men det er et vedtatt faktum. Når det kommer til gode illusjonister vil jeg si at David Copperfield er en av kongene. Har vært fan av ham siden jeg var liten. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5432143541 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 kan bare et triks hvor jeg vet hva slags kort du tenker på, ved å følge denne formelen: mutus nomen cocis dedit Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg kan finne ut hvilket kort du velger, uansett kortstokk Magic! Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Trenger svar på det her, helst i dag^^ på mange utenlandske sider fra butikker i USA og slik får du jo bestilt mye fetere trylletricks enn på Norske sider, Er det noen side i utlandet hvor noen her har bestilt tricks uten problemer? Lenke til kommentar
Speik Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Ja jeg driver med Close-up magic, helst card magic. Pass på, det er en dyr hobby. Jeg har holdt på i snart to år og har brukt over 1000kr på det. Har "The Royal Road to Card Magic DVD set". (5 DVD'er som tar deg fra nybegynner til pro, inneholder over 100 triks). Og "Crash Course in Sleight of Hand Card Magic" som jeg har lært kjempemye av! Min favoritt kortkunstner må nok være Zenneth Kok og Brad Christian. For alle som er interessert i å lære seg card-magic anbefaler jeg å sjekke ut Ellusionist. DVD'ene til Ellusionist/Brad Christian er kjempebra, og jeg anbefaler at du starter med Crash Course 1. Du trenger også såklart kortstokker. Og tro meg, dette går det mye av. Brad Christian har selv sagt at han bruker en kortstokk hver uke. Kortene blir fort slitte når du øver, så dette må du kjøpe en del av. Jeg anbefaler "Bicycle" som er de kortene mest brukt av kortkunstnere. Disse kortstokkene kan du kjøpte billig på Sand Magic, en norsk magi-butikk. Kortkunster krever øving hele tiden. Men det er veldig givende! Selv er jeg aktiv på ellusionist-forumene, og får veldig mye hjelp der! Har du noen spørsmål så bare PM! Trenger svar på det her, helst i dag^^ på mange utenlandske sider fra butikker i USA og slik får du jo bestilt mye fetere trylletricks enn på Norske sider, Er det noen side i utlandet hvor noen her har bestilt tricks uten problemer? 9199929[/snapback] Ja, jeg har bestilt fra både Ellusionist og Penguin Magic. Fra Ellusionist kommer pakken om 1-2 uker, mens penguin magic er noe tregere. Pass på! Du må betale 25% moms + tollbehandling om pakken er over 200kr.. Endret 3. august 2007 av Speik Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Pass på, det er en dyr hobby. Jeg har holdt på i snart to år og har brukt over 1000kr på det. Syns nå ikke det var så dyrt på to år... Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 1000 kr på to år er billig i forhold til mange andre hobbyer Lenke til kommentar
Mattlakk Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Skal kjøpe meg The Raven nå, det er så rått trick (ja, jeg kan det) Også skal jeg kjøpe meg selftying shoelaze, Veit hvordan man gjør det også, men gidder ikke lage gimmicken selv Lenke til kommentar
Speik Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 (endret) Skal kjøpe meg The Raven nå, det er så rått trick (ja, jeg kan det) 9202347[/snapback] Jeg kjøpte Raven fra Ellusionist til en rimelig pris. Men det kan bli vanskelig å få tak i en magnetisk norsk mynt. Jeg kjøpte min på Sand Magic, men de er utsolgt nå. 1000 kr på to år er billig i forhold til mange andre hobbyer 9202079[/snapback] Når sant skal sies hadde jeg vel brukt nærmere 3000 om jeg hadde betalt for alt. (Thank you BitTorrent!) Endret 4. august 2007 av Speik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå