VetleRsport Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei! (Er dette lov? hvis ikke slett posten) Jeg har en venn som ikke har akkuratt for mye penger og dataen er veldig treg, han har kun 128mb ram. så da lurte jeg på om noen her på forumet vill gi bort eller selge de billig til kameraten min, helst kanskje 2 brikker på 512mb hvis noen har det. Takk på fårrhånd Lenke til kommentar
chil Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 posten blir nok stengt , jeg synes det er på plass og tide med et salgs forum! det har man på de fleste andre forum, og alltid fornuftig og kunne diskutere ting i allmenheten når man skal selge og kjøpe noe.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 posten blir nok stengt , jeg synes det er på plass og tide med et salgs forum! det har man på de fleste andre forum, og alltid fornuftig og kunne diskutere ting i allmenheten når man skal selge og kjøpe noe.. 9190892[/snapback] Ok, det var synn... Noen andre steder jeg kan prøve og skaffe ram brikker til kameraten min eller? Lenke til kommentar
Torsph Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ta og legg inn en annonse i kjøp og selg.. Lenke til kommentar
VetleRsport Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 ta og legg inn en annonse i kjøp og selg.. 9190913[/snapback] Hvor mye koster dette da? Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 #9: Forumet er ingen markedsplass. Annonser, meldinger om kjøp, salg og bytte skal postes i bruktmarkedet. Det er ikke tillatt å linke til egne annonser i signatur, profil eller i tråder / personlige meldinger på forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg