TheKims Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei tenkte å kjøpe en volvo 240 delebil for å få fikset den 240en jeg har nå. det jeg lurer på er visst jeg tar motor ut av den delebilen om jeg enda får vrakpant for den? Lenke til kommentar
ReVolvolution Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Så lenge du leverer inn chassiet, så skal du få penger ja. Med mindre det foreligger begjæringer på kjøretøy, eller gjeld... Men hvis alt er OK med dette, så kan du ribbe hele bilen for alt du vil ha, bortsett fra selve "ramma". OT: Hvilken motor skal du ha? Lykke til Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Har nesten ordnet en B230 fk motor med 260+ hk. en kompis som har bilen. chassiet hans er så rustet at han aldri får den på veien igjen så derfor skal han selge den som delebil. motor er helt i orden, litt tungstartet om vinteren men det er vell normalt for en volvo fra 80 tallet. Lenke til kommentar
Phingoc1 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Så lenge VIN nummeret er inntakt(merk deg at VIN nummeret står flere steder på bilen, ALLE skal være inntakte) VIN = Viechel Identify Number. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 selvce bærende konstruksjon skal være komplett, skjerer du ut ramme nr og leverer inn holder ikke dette. Men er det rustet bort deler eller krasjet er det ingen hindring. Leverete nylig inn ett sundrustet skall av en omega, fikk pengene på konto etter 14 dager. Lenke til kommentar
Heimert-kongen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 En jeg kjenner fikk vrakpant for sin bil og den hadde tatt fyr. det var ikke så veldig mye igjen av den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå