Tommsern92 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har en pc som er drøye 3 måneder gammel. Den siste uken har den begynt å henge seg opp mens jeg spiller. Bruker Windows vista home premium Har innstalert alt av programvarer som fulgte med Sjekka PSU og Cpu vifta! De funker helt fint. Noen som vet svar? Ravcon Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Hvilke spill spiller du når den henger seg? Sjekk temperaturen på cpu og skjermkort. Ville også prøvd og oppdatere skjermkortdriverne. Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Sjekk harddisken. Mye støt i svivende harddisk = oppskrapet disk = ofte hengende pc (Btw: orginal tittel ) Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Jeg spiller WoW når pc'en henger seg opp. Har oppdatert sjermkortet akkurat nå men når jeg skal åpne WoW så kommer det opp en blå skjerm og så starter maskina opp på nytt. Lenke til kommentar
Tommsern92 Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Når jeg skulle restarte dataen etter at jeg hadde lagt inn skjermkortet og hovedkortet så begynte maskina og pipe! Hva er dette for noe? Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 1* resett cmos (jumper eller spam "insert") 2* skift emnetittel 3* reinstaller Windows (har du Vista, så skift til XP) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå