Gå til innhold

Ninja Gaiden Sigma PS3

norge

Anbefalte innlegg

Er det no vanskelighetsgrad på spillet? eller er det bare det ene som følger meg

Kjøpte det i dag. Når man får game over 3 ganger og trykker yes et par ganger på et eller annet da så kommer det en dame opp mens du ligger død

er handlingen forskjellig fra hvis du utfører dette eller ikke?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilte Ninja Gaiden Sigma hos en venn i går, og da jeg valgte "New game", så fikk jeg valget mellom å spille det på "Normal" eller "Hard". Han har dog runna spillet, så det er mulig "Hard"-versjonen ikke kommer før du har runna det en gang.

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Begynte på dette spillet i dag og stusset litt over at jeg ikke kunne velge vanskelighetsgrad, men tenkte ikke mer over det fram til jeg kom til første boss. Skremmende vanskelig til å være første boss og humøret ble ikke stort bedre av loadetidene mellom hver jævla gang jeg døde.

Akkurat nå har jeg tapt mot en rytter i fyr og flammer på en bru sikkert 10 ganger og nå begynner jeg å gå jævlig lei hele spillet. "Do you choose to abandon the way of the Ninja?", spør de om, hvilke konsekvenser får det?

Blir så frustrert.. :#

Edit:

Nå blir jeg regelrett forbanna, spilte nesten en time uten å finne et savepoint siden jeg gikk meg en smule vill i byen så klarer jeg å dø med 2 nye scarabs og andre godsaker i sekken. Møkkaspill...selv om det er ganske kult.

Endret av CurSe
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL

Ninja Gaiden er ment å være vanskelig, det er spill lagd for hardcore gamere... Første Boss var klart den jeg også brukte mest tid på da jeg spilte det xbox. Det handler i grunn bare om mestring, det er tidlig i spillet og man har ikke fult så god kontroll over hva man gjør og bør gjøre. Etterhvert som man spiller mer blir man bedre, og min egen erfaring var at spillet ble lettere og lettere jo lengre man kom, rett og slett fordi ble bedre.

Men bare så det er sagt, tåler du ikke å sette deg fast en time eller to på grunn av en vanskelig Boss eller lignende er trolig ikke Ninja Gaiden ditt spill.

Eventuelt kan du svare ja på spørsmålet du fikk ved game over, da skal få du mulighet å sette spillet på easy, men det er for pingler... :tease:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Haha, konge.. Digger dette spelet, må forsøke å spele som "liten bitch" ein gang også, håper berre det ikkje går ut over savefilen min, når eg lagrer ein annen plass. Blir litt bekymret over at det står "saving" øverst til høgre kvar gang eg får game over, regner med det har innvirkning på det siste utfallet, outroen altså.

Spelte gjennom Ninja Gaiden på XBOX då det kom ut eit par ganger, og det er virkelig verd å gå gjennom igjen på PS3, både pga bedre kamera, sinnsyk grafikk og Rachel-brettene.

Har spelt gjennom til kapittel 17, tredje siste kapitlet og tenker eg bytter bort spelet så fort eg er ferdig med det. Evt så lurer eg på om folk har erfaring med det nedlastbare ekstramaterialet, om det er nåke moro?

Har alternert mellom dette og Ratchet & Clank den siste tiden, moro med variasjon. :)

Lenke til kommentar

Et av de beste spillene laget ever i mine øyne. Spillet er vanskelig som fy i begynnelsen ja, men det er aldri sånn at det er urettferdig mot deg som spiller. Man blir belønnet for å tenke og utføre presise angrep og straffet om man bare masher på knappene. Mye gøyere enn god of war og lignende i mine øyne som bare er en historie med buttonmashing imellom filmsekvenser(jeg syntes dog gow er ganske forbanna fett det og.)

Lenke til kommentar

Buttonmashers er temmelig lite tilfredsstillende, gameplaymessig. Fekk litt den kjensla då eg spelte demoen av Heavenly Sword, skjønt eg kan ta veldig feil. Nåken her med erfaring der?

Husker godt første gangen eg spelte mot første bossen. Ble ute sikkert 10 ganger på rad, men det var eit eller anna med den gradvise mestringa, at det aldri føltes 100% umulig og ulogisk, berre (sett inn passende kraftutrykk her) vanskelig til å begynne med. Er fortsatt ikkj lett, men satan så tilfredsstillende å komme gjennom!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...