Fixer'n Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Hei jeg tenkte jeg skulle prøve meg på linux. Hva er minstekravet til maskina for å kjøre winlinux eller hva det heter. Jeg har en gammel pc stående som jeg tenkte jeg kunne bruke. Jeg tenker på hvor kjapp prosessor og hvor mye ram og harddisk jeg trenger. Lenke til kommentar
Solaris Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Her er maskinkrav rett fra WinLinux sine sider: System Requirements Your computer must have, at least the following configuration to run WinLinux 2003. a Pentium II class processor 64 MB RAM VGA video card Windows 95, Windows 98 or Windows Millennium. Note that Windows NT, Windows 2000 and Windows XP are not supported by WinLinux 2003 yet. an disk drive with approximately 1.2GB free space on a FAT32 system or near 2GB free space on a FAT16 system (most Windows 95), for a full setup. Håper du ble en del klokere, ellers finner du mer info på WinLinux. Lenke til kommentar
Cronius Skrevet 15. januar 2003 Del Skrevet 15. januar 2003 Hvis du skal bruke Winlinux er det sikkert greit nok (hvis du har en stor plan om å bruke det), men som du sikkert vet finnes det utallige alternativer. Systemkrav hentet fra slackware.com: 386 processor 16MB RAM 50 megabytes of hard disk space 3.5" floppy drive Additional hardware may be needed if you want to run the X Window System at a usable speed or if you want network capabilities. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå