catocontrol Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Denne lille krabaten satt på bilvinduet mitt her om dagen. Pen? nja ikke så veldig:) Endret 1. august 2007 av catocontrol Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Litt artig bilde, men ikke helt skarpt synes jeg. Men totalt sett stilig. Men hva slags kamera, objektiv og settings har du evt brukt. Har du EXIF data? Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Litt artig bilde, men ikke helt skarpt synes jeg. Men totalt sett stilig. Men hva slags kamera, objektiv og settings har du evt brukt. Har du EXIF data? 9191874[/snapback] Canon S3 IS enkelt og greit Lenke til kommentar
Autoxave Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Dette falt ikke i smak hos meg. Dårlig dybdeskarphet, litt blasse farger, dårlig kontrast. Du har ikke klart å få med deg hele insekten, i tillegg er også deler av følehornene ikke med. Skit til ve i bilruten trekker ytterligere ned. Når det er sagt er slike bilder vanskelig å ta og ikke minst slik at alt blir i fokus med den tiden du har til rådighet. Lenke til kommentar
catocontrol Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Dette falt ikke i smak hos meg. Dårlig dybdeskarphet, litt blasse farger, dårlig kontrast. Du har ikke klart å få med deg hele insekten, i tillegg er også deler av følehornene ikke med. Skit til ve i bilruten trekker ytterligere ned. Når det er sagt er slike bilder vanskelig å ta og ikke minst slik at alt blir i fokus med den tiden du har til rådighet. 9192115[/snapback] jeg har hele innsektet, men cropet det pga skit etc:) gadd ikke vaske bilen før jeg tok bildet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå