Gjest mafister Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 i mitt brev som jeg fikk fra telenor står det at nextra logger din akitvitet på nettet. til hvilken grad gjør de det? er det sånn at hvis jeg går inn på en warez side så får de opp på datamaskinen deres? . finnes det noen måte å hindre at de følger med på hvert eneste skritt jeg tar? Lenke til kommentar
PulZ Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Nja, hvilken logginger de gjør er vel vanskelig å spekulere på. Men jeg tviler på at dem gidder å overvåke 25000 adsl kunder og dailup kundene i tillegg. * hirr hirr * Dem vil vel starte å undersøke hvis de får beskjed om det eller får melding om suspekt aktivitet. Men husk at adsl kundene til telenor blir PÅTVUNGET en webproxy. * grumph * Lenke til kommentar
Dipso Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Er vel heller for å fakke folk som kjører store ftp'er med warez eller driver å bruker linjene til komersiel server virksomhet. Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 1. januar 2002 Del Skrevet 1. januar 2002 Gjør Chello også dette? Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 8. januar 2002 Del Skrevet 8. januar 2002 Bredbåndsfabrikken har også mulighetene til å overvåke nettbruken din....(med den fete 10mbit linja var det nok mange som fikk et gulp i halsen ja...) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå