Gå til innhold

Vista performance and compatibility patch

Anbefalte innlegg

Hei.

Det ligger nå på nettet to patcher som vesentlig forbedrer Windows Vista. En av patchene fokuserer på kompatibilitet og pålitelighet mens den andre fokuserer på ytelse. Patchene kan lastes ned her. Linken går direkte til 32-bit versjonen av Vista:

http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1686

64-bit versjonen av patchene kan finnes et annet sted på samme webside.

Denne nedlastingen laster ned begge patchene i en fil og de blir ekstrahert når man kjører filen. Deretter kan Microsofts installasjonsfiler kjøres separat.

Vær klar over at filene er foreløpig kun beta, men Microsoft har bekreftet at de vil bli lansert via Windows Update i løpet av kort tid. Mange har allerede lastet ned disse filene og oppdaget store forbedringer. Ikke minst gjør patchene at Vista har bedre kompatibilitet mot de nyeste skjermkortene og ytelsen blir bedre. En annen stor forbedring er at filkopieringen er mye raskere.

Les her for detaljer:

http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=233070

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Denne oppdateringen ble tilgjengelig i Windows Update i går. Installasjonen feilet imidlertid (for KB938979) på mitt system (Vista x64), når maskinen restarta etter innstallasjonen stod det "Configuring updates" en lang stund, deretter restarta maskinen en gang til. Når jeg ser i Update History nå, har oppdateringen status "Failed".

Lenke til kommentar
Denne oppdateringen ble tilgjengelig i Windows Update i går. Installasjonen feilet imidlertid (for KB938979) på mitt system (Vista x64), når maskinen restarta etter innstallasjonen stod det "Configuring updates" en lang stund, deretter restarta maskinen en gang til. Når jeg ser i Update History nå, har oppdateringen status "Failed".

9389204[/snapback]

Vet ikke om dette er grunnen men; win update kan feile hvis man installerer flere ting samtidig.. Prøv en gang til med kun den oppdateringen merket, og slå av flest mulig andre programmer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...