Stauffenberg Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei. Det ligger nå på nettet to patcher som vesentlig forbedrer Windows Vista. En av patchene fokuserer på kompatibilitet og pålitelighet mens den andre fokuserer på ytelse. Patchene kan lastes ned her. Linken går direkte til 32-bit versjonen av Vista: http://downloads.guru3d.com/download.php?det=1686 64-bit versjonen av patchene kan finnes et annet sted på samme webside. Denne nedlastingen laster ned begge patchene i en fil og de blir ekstrahert når man kjører filen. Deretter kan Microsofts installasjonsfiler kjøres separat. Vær klar over at filene er foreløpig kun beta, men Microsoft har bekreftet at de vil bli lansert via Windows Update i løpet av kort tid. Mange har allerede lastet ned disse filene og oppdaget store forbedringer. Ikke minst gjør patchene at Vista har bedre kompatibilitet mot de nyeste skjermkortene og ytelsen blir bedre. En annen stor forbedring er at filkopieringen er mye raskere. Les her for detaljer: http://forums.guru3d.com/showthread.php?t=233070 Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Visste det bare vista motstandere får mindre og mindre de skulle ha sagt (og de hadde ikke mye saklig å si før heller). Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Skal bli spennede å se om den gir Vista et par hestekrefter ekstra. Ellers så fungerer det jo ikke noe treigere enn XP på min maskin sånn stort sett Lenke til kommentar
Debate Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 (endret) Siden er nede, eller bare overbelastet. Edit: Fungerer igjen Endret 3. august 2007 av Debate Lenke til kommentar
andre1 Skrevet 15. august 2007 Del Skrevet 15. august 2007 Disse patchene er offisielt gitt ut av microsoft og kan lastes ned fra microsoft.com: KB938979 [performance update] http://www.microsoft.com/downloads/details...2c-d3eb2071bbec KB938194 [reliability update] http://www.microsoft.com/downloads/details...e3-62eef7c1f7c2 Lenke til kommentar
phex Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Skulle ikke disse patchene være tilgjengelige gjennom Windows Update fra 14. august? Jeg har ikke sett noe til dem enda. Skulle det eventuelt være noen ulempe å installere dem manuelt? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ingen forskjell på hvordan de installeres. Lenke til kommentar
phex Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Ingen forskjell på hvordan de installeres. 9303217[/snapback] Bra, da laster jeg dem ned nå. Gidder ikke å vente mer Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Jeg fikk beskjed om at "these updates does not apply to your system". Er det kanskje pga 64 bit, eller noe annet? Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 du må ha de som er for ditt system, dvs enten 32 bit eller 64 bit Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 17. august 2007 Del Skrevet 17. august 2007 Takk, ser ut som det funket ja:) Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 Hmms... får samme melding, lastet ned for vista 32bit. Lenke til kommentar
Freak627 Skrevet 29. august 2007 Del Skrevet 29. august 2007 samme her :s "these updates does not apply to your system". Lenke til kommentar
jonny Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Denne oppdateringen ble tilgjengelig i Windows Update i går. Installasjonen feilet imidlertid (for KB938979) på mitt system (Vista x64), når maskinen restarta etter innstallasjonen stod det "Configuring updates" en lang stund, deretter restarta maskinen en gang til. Når jeg ser i Update History nå, har oppdateringen status "Failed". Lenke til kommentar
MistaWu Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Så gjennom windows update lista, og begge to var installert forige dagen. Så da er jo alt som det skal Lenke til kommentar
Crossfire Skrevet 30. august 2007 Del Skrevet 30. august 2007 Denne oppdateringen ble tilgjengelig i Windows Update i går. Installasjonen feilet imidlertid (for KB938979) på mitt system (Vista x64), når maskinen restarta etter innstallasjonen stod det "Configuring updates" en lang stund, deretter restarta maskinen en gang til. Når jeg ser i Update History nå, har oppdateringen status "Failed". 9389204[/snapback] Vet ikke om dette er grunnen men; win update kan feile hvis man installerer flere ting samtidig.. Prøv en gang til med kun den oppdateringen merket, og slå av flest mulig andre programmer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå