stracci Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei jeg har lyst til å kjøpe meg et speilreflekskamera men vet ingen ting om dem... jeg så på canon eos 350 og nikon sine kamera i ca samme prisklasse. noen som har noen tips om hva jeg bør kjøpe eller om det er noen andre kamera jeg bør vurdere? på forfånd takk.. Lenke til kommentar
anon12234 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) så lenge kameraet ligger godt i hånden og passer lommeboken går det nok bra. Nikon d40, canon 350/400d, olympus e-400 osv er alle gode kameraer. velg ett du er komfortabel med. Endret 1. august 2007 av Henrik2k Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Som nevnt her allerede, så er det viktigste at man finner et kamerahus som passer hånden din. Alle kamerahusene er veldig gode og dekker det meste av normal bruk. Gå til en fotobutikk og prøv de forskjellige kamerahusene. Hvordan man selv liker ergonomien er av stor betydning. Lenke til kommentar
stracci Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Så det er ingen store forskjeller på Nikon d40 og canon 350, det var de to kameraenne jeg så på. takk for svar:) Lenke til kommentar
Søppelsveitt Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil påstå at 350'en er for folk med unormalt små hender. D40'en er betydelig bedre i så måte. Lenke til kommentar
Smurfelurf Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Akam har laget en fin veiledning for kjøp av speilrefleks, se http://www.akam.no/anbefaling/speilrefleks...refleks/14978/1 Lenke til kommentar
turnipkongen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg vil påstå at 350'en er for folk med unormalt små hender. D40'en er betydelig bedre i så måte. 9191138[/snapback] for kvinner er ofte grepet på 350d passende, og for menn med middels store hender retter ofte problemet seg med å sette på batterigrep. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå