Gå til innhold

Ny TV, trenger litt hjelp

Anbefalte innlegg

Først må jeg bare beklage, det finnes sikkert hundrevis av slike tråder.

Uansett, en saftig lønning treffer snart kontoen min, og ny TV må kjøpes, har enda ikke eid en HD klar TV, og min 28" SD TV begynner å bli litt kjedelig til 360 og film bruk. Så ja, jeg er ekstremt klart for en ny TV.

Men herregud. Dette markedet er jo gigantisk, jeg har absolutt ingen aning om hva jeg burde invistere i. Jeg har et par tanker i hodet, men så ser jeg pluttselig et tilbud som virket mye bedre.

Uansett, jeg snur meg mot dere, som har mye mer erfaring innen dette feltet, og forhåpentligvis lyst å hjelpe meg. Jeg ser etter en TV i GOD kvalitet. Jeg ser på dette som en invistering og har lyst å ha noe som holder en stund fremover med tanke på kvalitet.

Helst ikke over 10 000, minimum 32", Samsung, jeg elsker designet, men ikke et must.

Så her er den TVen jeg har vurdert mest: SAMSUNG 32" LE32R89BDX

Nå skal jeg få denne til 9000, og jeg tror dette skal være en ganske høg kvalitets TV med godt bilde. Et pluss er jo at den har 3 HDMI innganger.

Men jeg så dette tilbudet på komplett, tusen kroner, SAMSUNG 40" LE40S81B

Denne er jo 8" større, og billigere. Men jeg står helt fast. Er det noe annet jeg burde vurdere?

Desto større og billigere, desto bedre. Takk.

Endret av Hermit
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Her har du et enkelt valg. Du kan få stor tv med nogenlunde kvalitet, eller en mindre skjerm som er mye mye bedre. Den store har bare har 1 HDMI også, noe som jeg personlig mener er for lite. Jeg har sett modellen som heter R88, men ikke 89. R88 har et veldig godt bilde og er veldig god på bevegelser. Da bør ikke R89 være noe dårligere :)

Jeg vil anbefale deg å gå innom en elektrobutikk og SE på forskjellige TV'er. Jeg vet Expert har mye Samsung / Sony og LG, og Lefdal Sandvika har R88 modellen.

Du kan egentlig aldri lese deg til hvor god en TV er, og det vil sikkert klarne opp litt ting for deg.

Uansett, skal du ha en STOR tv i GOD kvalitet MÅ du (mest sansynelig) over 10.000 kr.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...