jojoen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Nå takker min gamle sony ericson telefon for seg, så jeg må ha ny telefon. Og det er jo så utrolig mye å velge imellom... Jeg vil ha en grei telefon. Det jeg har lyst på nå er en telefon med godt kamera på. Ellers bruker jeg den mest til sms. Vi har tele2 abonnenang. Så litt greit å fortsette med det. Er Nokia N73 en bra telefon? Noen som har noen telefoner å anbefale meg? Endret 1. august 2007 av jojoen Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Sony Ericsson K810i har jo og et bra kamera og den er noe billigere enn Nokia N73, dog er ikke K810i smart telefon som N73. Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Nå takker min gamle sony ericson telefon for seg, så jeg må ha ny telefon.Og det er jo så utrolig mye å velge imellom... Jeg vil ha en grei telefon. Det jeg har lyst på nå er en telefon med godt kamera på. Ellers bruker jeg den mest til sms. Vi har tele2 abonnenang. Så litt greit å fortsette med det. Er Nokia N73 en bra telefon? Noen som har noen telefoner å anbefale meg? 9190051[/snapback] n73 er sikkert en bra mobil. selv er jeg samsung frelst og hvill anbefale samsung d900 og u600. samsung u600 har neste det samme d900 bortset fra at den har radio av typen rds. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå