Gå til innhold

IGI 2 -> fett spill? Mange som spiller betaen her eller?

Anbefalte innlegg

Synes dere IGI 2 er kult? Føler at det er noen bugs i spillet. Kan stå å skyte en i brystet uten resultater ofte, mens han kan bare skyte meg rett ned :evil: . Vet noen når spillet kommer ut? Jeg har aldri spilt cs, men jeg føler på meg at det er veldig likt. Counter Strike vs Covert Strike ? Veldig likt navn spør du meg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har bare testa betaen litt.. Virket som det var litt bugs der ja, men nå er jo demoen kommet (kan lastes ned her). Tror det skulle komme i slutten av februar.

Spillet virket ganske tøft, og det med å kjøpe våpen og være terrorister mot de snille IGIene er jo ganske CS da. Det som er forskjellig er at brettene på IGI2 sikkert kommer til å være litt større og åpnere enn CSmapsene, og det blir det jo ikke like mye action av, men jeg er ikke sikker siden det kun var et brett på betaen. Har ikke fått lastet ned demoen enda, så det kan jo være det er et nytt map der.

Gleder meg hvis det blir like bra som CS!!!

:)

Lenke til kommentar

Jeg spiller beta'en og for å være helt ærlig er jeg skuffet. :(

Jeg kan ikke forstå at de har brukt så lang tid på dette spillet som ikke lever opp til (mine) forventninger i det hele tatt. Det er mengder av bugg, dårlige teksturer, lite detaljer, og dårlige animasjoner.

Dette spillet skulle jo egentlig blitt sluppet ut i mars 2002, og det hadde nok "passet" bedre da.

Multiplayeren er nesten helt lik Counter-Strike (kanskje enda mer likt Global Ops) (dvs. du kjøper våpen, armor, o.l og så skal du gjøre forskjellige oppdrag.)

Lyden er foresten ganske bra :)

Mvh Nissen

Lenke til kommentar

Jeg spilte Beataen,

jeg kan ikke si at jeg ble skuffet,

dere klager på bugs, men slikt kan man ikke ta med i vurdering av spillet,

husk det er en Beta, og ikke final release,

Nissen:

syntes det var ganske godt detaljert jeg:)

se bare på vannet, beste jeg har sett i noen spill til nå!

Lenke til kommentar

Jeg digger at det er så stort landskap å bevege seg i, men det var det jo i ener'n og. Gleder meg til spillet kommer ut. Håper at KI'en (kunstig intelligens) er bedre i dette spillet enn i ener'n, fordi der sugde den. Dessuten var jo disse brakkene en slags "fødselklinikk" for slemmingene. Dette må de da ha endret på? Håper at det blir en fet singelplayer-modus og.

Lenke til kommentar

Angående vannet -- prøv å kaste en granaet i det..

Det er en Norsk utvikler som har laget teksturene (ihvertfall mye av det).

Angående påstanden om dårlige teksturer:

Handlingen i IGI 2 foregår ikke i et stort rom, men et stort utendørs areal med mye natur og snasne ting i tillegg til mange bygninger og karakterer som ser ganske bra tatt i betraktning begrensningene man får ved å bruke et så stort areal (det skal måtte kunne spilles på vanlige PC'er tross alt). Jeg synes ikke teksturene ødela noe særlig for spillingen selv, men jeg ble drittlei det samme brettet i den lukkede betaen og vil vente på en demo med AI så jeg får se om det virkelig er så bra som de påstår.

Jeg hadde IGI og vet like godt som noen hvor dårlig AI var. Denne gangen skal det være noe helt annet (vi har hørt den før eller hur).

Lenke til kommentar

Har testa den "public beta" versjonen og som det blir sagt ovanfor var det litt vel masse bug i den etter mi meining. Uansett så går det i allefall framover med grafikken!

Blir spennande å sjå om AI har blitt forbedra (det bør den absolutt) i forhold til IGI. Er ikkje lenge igjen før alle spørsmål blir besvart, viss alt går etter planen skal vel spelet komme i februar...:D

Lenke til kommentar

Dere klager på at det er mye bugs i Betaen og at den er dårlig. HAllO det er liksom en beta ikke fullversjonen! Dere kan ikke forvente at Betaen skal være fri for Bugs. I en Beta er det meningen at de skal finne Bugs/feil så de kan rette det til fullversjonen. :lol:

Lenke til kommentar
Dere klager på at det er mye bugs i Betaen og at den er dårlig. HAllO det er liksom en beta ikke fullversjonen! Dere kan ikke forvente at Betaen skal være fri for Bugs. I en Beta er det meningen at de skal finne Bugs/feil så de kan rette det til fullversjonen.  :lol:

Du har vel egentlig rett i dette... Blir bare så irritert hver gang den c4-pakka plutselig bare blir borte.. :shrug:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...