SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har en ganske brukbar linje, men når jeg laster ned med Azureus går det latterlig tregt. Den laster kun ned med 50 kb, men har lastet ned med 200-300 på samme linje før. Hvorfor går det så tregt? Hvordan kan jeg få den til å gå raskere? Lenke til kommentar
iron_knuckle Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kan være din isp blokerer torrent trafikk. Prøv og laste ned µTorrent vet den kan kryptere alt som sendes å velger en tilfeldig port hver gang du starter den. Endret 1. august 2007 av iron_knuckle Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Problemet er at jeg har lastet noe ned på azureus, men er bare kommet 70 % og nå går det ekstremt sagte. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Kan være din isp blokerer torrent trafikk. Prøv og laste ned µTorrent vet den kan kryptere alt som sendes å velger en tilfeldig port hver gang du starter den. 9190077[/snapback] Neppe! Jeg kjenner enda ingen ISPer i norge som bedriver throttling, ihvertfall ikke på paketype-basis. Det som derimot er veldig sansynig er at du ikke har forwardet porter riktig. Hvis du ikke har grønne ikoner på downloadene dine innen et par minutter så har du ikke forwardet portene du trenger riktig, (dette gjelder kun om du er bak et rutermodem med NAT, mne det er jo nesten alle pga. DSL er den mest brukte internett-tilkoblings typen i norge) azureus har også en innebygget tester for å se om du har forwardet riktig. www.portforward.com forkklarer hvordan dette gjøres for en haug med forskjellige rutere. om d HAR forwardet riktig og liekvel får dårlig hastighet kan det rett og slett være at torrenten du laster ned har få seeds. Selv med riktig forwarding oppnår du ikke særlig bra hastighet om det f.eks. bare er 2 seeds og et par leechers, ikke ved midnre en av dem tilfeldigvis sitte på en veldig bra nettlinje ihvertfall. du kan lese fra azureus hvor lange seeders og leechers torrenten du laster ned har. -Stigma Endret 1. august 2007 av Stigma Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 steng Azures slett filen som slutter på SFV, i nedlasttning mappen så start Azures på nytt Lenke til kommentar
SurfingElite Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Vil nedlastingen av det jeg nå holder på å laste ned forsvinne? Lenke til kommentar
-Night- Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 nei, sfv er bare en kontroll fil for rar filene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå