ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte meg en Acer Aspire 5613 idag. Skal installere XP så brente ut en "fabbrikkstandard image" med Acer eRecovery management. Hvordan bruker jeg så denne for å få Vista tilbake senere når jeg har XP? Og er det noe mer jeg må huske på før jeg formaterer og installerer XP? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 En CD/DVD som er brent ut med Acer eRecovery installeres ved å starte opp fra cd, derifra så vil du komme til en meny som ber deg bekrefte at du ønsker å installere fra cden. Hokus pokus, ganske enkelt og greit! Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg vil ikke få noen problemer når jeg bruker XP og skal gjøre dette? Lenke til kommentar
jh_ Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, du kan bruke cden du har brent ut med eRecovery uavhengig av hva som er installert på harddisken. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Flott, takk for hjelpen. Ville bare forsikre meg før jeg gjør det. Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte meg en Acer Aspire 5613 idag. 9189699[/snapback] Hvordan er prosessoren og grafikkortet på PC'en, synes du? Har den blåtann? Lenke til kommentar
sir_alex Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Nei, du kan bruke cden du har brent ut med eRecovery uavhengig av hva som er installert på harddisken. 9189806[/snapback] Bare husk på å installere xp på partisjon 2. AS 5613 har som alle andre acer en skjult recovery partisjon som man kan boote på ved å trykke alt + f10 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg kjøpte meg en Acer Aspire 5613 idag. 9189699[/snapback] Hvordan er prosessoren og grafikkortet på PC'en, synes du? Har den blåtann? 9189986[/snapback] Har ikke testet noe spill enda så har ingen erfaringer selv. Det er ett Geforce 7300 skjermkort i den. Den har også bluetooth ja. Dinside.no test av pcen. Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 En CD/DVD som er brent ut med Acer eRecovery installeres ved å starte opp fra cd, derifra så vil du komme til en meny som ber deg bekrefte at du ønsker å installere fra cden.Hokus pokus, ganske enkelt og greit! 9189757[/snapback] hmm. jeg kjøpte meg en acer aspire 5600 for omtrent ett år siden, og jeg brente ut 5 backup-discer til dette. tenkte jeg skulle kjøre recovery nå, men når jeg setter inn discen får jeg opp en meny som ser slik ut: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor og det er ingen av disse valgene i menyen som ser ut til å være recovery-installering.. tips? Lenke til kommentar
Bolson Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Du må boote med recovery cd nr 1. Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 da må du vel gjøre det fra BIOS da.. Lenke til kommentar
stmonsen Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 leste en eller annen plass at jeg skulle trykke alt+f10 når jeg starter dataen, da kommer jeg til recovery menyen og det fungerte fint Lenke til kommentar
Noburu Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 akkurat, måtte gjøre det i BIOS Lenke til kommentar
Makky Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Hvis du har brent ut plater, kan du slette den recovery-partisjonen og få mer plass Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå