Juden Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Death of a President følger den dramatiske etterforskningen av mordet på president George W. Bush i oktober 2007. Ekte arkivmateriale kombineres med et tett og spennende plot, som følger den verdensomspennende jakten på morderen. Wtf liksom, mordet på George W. Bush? Har jeg gått glipp av noe? Lenke til kommentar
starks Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 ja på en måte, men den prøver ikke være humoristisk. det er rett og slett en spillefilm i dokumentarfilm-drakt som tar for seg drapet og etterforskningen av drapet på GWB. en veldig bra film faktisk! Lenke til kommentar
Manx Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 det er en mocumentary 9189753[/snapback] Vel det skal jo skje i Oktober i år, så når vi kommer til November så kan det hende den blir en dokumentar... Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Knallfilm. Anmeldelsen min fra en annen tråd: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Death of a PresidentUtrolig spennende mockumentary. Det var øyeblikk i filmen hvor jeg helt glemte at presidenten faktisk ikke var død, og at dette faktisk var basert på ekte hendelser. Den er laget akkurat som en dokumentar, med intervjuer fra forskjellige perspektiver (alt fra de som ble anholdt som hatet Bush, til de som sto ham nærmest) og skuespillet er så bunnsolid at man ikke tenker en eneste gang at det er skuespillere og ikke ekte mennesker som deler sine tanker. Som en historie er den også overraskende god, med uventede vrier og en fin avslutning. Preexisting footage of President George W. Bush and CGI effects help to create the scenes of his assassination. Dette er for øvrig utrolig kult, og utenom et lite klipp av Cheney hvor det er tydelig at munnen ikke er som den skal, så er all CGIen glimrende utført og gir hele filmen en skikkelig creepy følelse - det blir nesten for ekte. Men bare nesten. 9/10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå