Superhai Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 De fleste butikkene her til lands har satt midten av oktober som forventet lanseringsdato for Z8, så det blir jo en stund til. Og Z8 kommer ikke i en 2GB versjon det er V8. Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) De fleste butikkene her til lands har satt midten av oktober som forventet lanseringsdato for Z8, så det blir jo en stund til. Og Z8 kommer ikke i en 2GB versjon det er V8. 9429603[/snapback] og det var v8 han spurte om... les hele tråden neste gang du. Endret 5. september 2007 av mirakel Lenke til kommentar
Superhai Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 og det var v8 han spurte om... les hele tråden neste gang du. Han? Tråden handler om Z8 og det du "quotet" omhandlet Z8, derfor påpekte jeg at det gjaldt V8. Nok om det. På motorola norge sine sider så står det omtalt om V8 at 2GB kommer i enkelte områder, uten å spesifisere det nærmere. http://direct.motorola.com/nrn/producthome...productid=30741 Z8 er ikke lagt inn hos motorola norge. Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 5. september 2007 Del Skrevet 5. september 2007 (endret) og det var v8 han spurte om... les hele tråden neste gang du. Han? Tråden handler om Z8 og det du "quotet" omhandlet Z8, derfor påpekte jeg at det gjaldt V8. Nok om det. På motorola norge sine sider så står det omtalt om V8 at 2GB kommer i enkelte områder, uten å spesifisere det nærmere. http://direct.motorola.com/nrn/producthome...productid=30741 Z8 er ikke lagt inn hos motorola norge. 9433126[/snapback] se post nr. 15, 16, 17, 18 og 19 du. spesielt av post nr. 15 burde det komme rimelig klart fram at han faktisk stiller et spørsål som omhandler v8. eller er jeg den eneste som faktisk kan lese?? Endret 5. september 2007 av mirakel Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 6. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2007 Har ellers fått mitt første problem. Jeg har et Sony Ericsson headsett, hbh-ds970, bluetooth stereo. Det får jeg ikke koblet til? noen løsninger? Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 17. oktober 2007 Del Skrevet 17. oktober 2007 I dag fekk eg endelig henta min Z8, ein nydeleg telefon, men har ikkje fått testa den så mykje enda. Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 18. oktober 2007 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2007 I dag fekk eg endelig henta min Z8, ein nydeleg telefon, men har ikkje fått testa den så mykje enda. Har nå brukt Z8 en stund, og er fornøyd. Det som er å utsette på den er at den er treig, slik som N73 og lignende symbian telefoner. Ellers i bruk er telefonen bra, god lyd, brukbart batteri, god skjerm,++. Litt trangt på 1-2-3 knappene, ellers ok. Det som er verre er at Problemet med stereo bluetoothen min fra Sony Ericsson får jeg ikke brukt, og har ikke fått et skikkelig svar fra Motorola. De kan ikke garantere at andre merker fungerer korrekt på ...blablabla... Det er jo tross alt snakk om en standard som heter A2DP her! Lavmål. I tillegg låser telefonen seg på kameraet av og til. Har skjedd 4-5 ganger av 30-40 gangers bruk? Må da ut med batteri. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 11. november 2007 Del Skrevet 11. november 2007 Korleis legger eg inn filmer på telefonen? Får ikkje til å legge inn på rett måte, finner ikkje det eg legger inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå