trehesten Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hva skjer med release av Motorolas Z8?? Det skjer jo ingenting, og telefonen skulle vært her for lenge siden.... Noen som vet noe?? Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Det var snakk om at Motorola vurderte å droppe denne modellen da de selv vurderte de litt som en prototype på en ny serie telefoner basert på UIQ. Vet at den ble delt ut på en konferanse vedr UIQ (eller at det ble delt ut gavekort på den og at deltakerne skulle få den tilsendt i ettertid, vet ikke om de faktisk har fått den nå). Den har kommet ut i enkelte amerikanske nettbutikker (f.eks. denne). Når den kommer ut i Europa/Skandinavia vet jeg dessverre ikke. Lenke til kommentar
Mr-ISO Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Alt som står som jeg finner er "ubekreftet".. desverre. Lenke til kommentar
zand Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ja ser man det ja, det har gått meg hus forbi at den har blitt lagt inn hos Dangaard (distributør). Som Mr-ISO sa, den er ubekreftet. Prisen uten abo i nettbutikker vil nok havne litt over 4500,-. Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Denne er på lager hos www.expansys.no til 3890,- pluss moms.... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Både denne og V8 selges nå i england Lenke til kommentar
trehesten Skrevet 6. august 2007 Forfatter Del Skrevet 6. august 2007 Både denne og V8 selges nå i england 9217592[/snapback] Hva hjelper det oss? Vi venter jo på at den blir tilgjengelig i Norge..... Lenke til kommentar
gadgetpro Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Har du testa denne da Mr Mobilguiden? ellers no fart i varmen der nede? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 8. august 2007 Del Skrevet 8. august 2007 Den er ikke testa enda...desverre. Både V8 og Z8 står høyt oppe på lsita, og da spesiellt V8. Begge er tilgjengelige fra diverse nettbutikker men den skal vel være rett rundt hjørnet. Kanskje Zand har noen dato? Jeg driver å sjekker her... Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 V9 kommer etter planen i September/ Oktober. Dårlige nyheter for de som venter på Z8. Den er utsatt til i begynnelsen av September..... Lenke til kommentar
3121 Skrevet 9. august 2007 Del Skrevet 9. august 2007 Ser yatack har den i sitt sortiment pr i dag, ubekreftet of cource Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 Noken som veit noke meir om kva tid dinna vil komme? Må virkelig ha ny mobil no, og det blir enten dinna eller Neonode N2. Lenke til kommentar
ksvens1 Skrevet 3. september 2007 Del Skrevet 3. september 2007 V8 har de jo på MPX http://www.mpx.no/aspx/produkt/prdinfovnet.aspx?plid=83648 Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Var Z8 eg lurte på. Noken som veit om det vil følge med ditta stereoheadsettet som det var snakk om? (Motorokr S8) Og Amobil snakka om at det ville følge med eit minnekort på 512MB at med V8, noken som veit om det stemme? Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 v8 har meg bekjent ikke mulighet for minnekort i det hele tatt. kommer i en 512mb og en 2gb versjon. Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jo, den støtte minnekort-typen Micro-SD/T-Flash. Ditta er henta fra Amobil: V8 har fått spenstige 420 MB internminne, og støtter i tillegg MicroSD-kort opp til 2 GB. Du får med et minnekort på 512 MB når du kjøper telefonen. Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Jo, den støtte minnekort-typen Micro-SD/T-Flash. Ditta er henta fra Amobil: V8 har fått spenstige 420 MB internminne, og støtter i tillegg MicroSD-kort opp til 2 GB. Du får med et minnekort på 512 MB når du kjøper telefonen. 9427572[/snapback] The handset has no memory expansion slot, but it makes up for that with 512 Mb of bundled memory for the first version of the handset (490 Mb are user-manageable). In two months’ time this edition will be fully replaced with that bearing 2 Gb of storage. In spite of statements we heard earlier that the maker implemented standard microSD cards, yet locked them, today it is for sure that they have opted for common memory type, so that the end-users will have no way to boost the volume of built-in memory. The fact that they are releasing the low-capacity edition at first is entirely due to the company just having overstock of this memory type and simply need to it to get out quick. Not a very consistent solution, taking this product alone, but justified for the company on the whole. dette er hentet fra mobile-review.com stoler personlig mer på dem enn på amobil... Lenke til kommentar
Glennrik Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, virka truverdig ditta, så da blir det enten Z8 eller N2 på meg, må bere vente på lønn og sjå om Z8 kjøme snart. Lenke til kommentar
mirakel Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Ja, virka truverdig ditta, så da blir det enten Z8 eller N2 på meg, må bere vente på lønn og sjå om Z8 kjøme snart. 9428432[/snapback] virker jo greit med 2gb versjonen da.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå