Gjest Slettet-INkUtP Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Kan PSU bli slitt av å skru av å på knappen bak ofte, Jeg har en HX520W og er veldig fornøyd med den, og vil ikke at den skal få slitasje eller noe sånt. Bare et helt konkret spørsmål Skrur den av når PCen er av. Takker til alle svar Lenke til kommentar
gxi Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Nei. Alt sliter, men ikke i nok vesentlig grad til at det ikke blir "Nei" som svar. Selve bryteren slites av å bryte og kutte en stor strøm (opplading av kondensatorene), men den skal likevel tåle ganske mange tusen ganger uansett. Kondensatorene slites selvsagt også litt, men de er laget for formålet. Endret 1. august 2007 av jonepet Lenke til kommentar
Bludd Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg ville kun brukt den knappen når jeg skal romstere rundt i kabinettet. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ingen grunn til å slå av den knappen... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Det er en ekstra sikkerhet å slå av den knappen. Pcen står i standby ellers. Tviler du vil merke noe på holdbarheten til psuen ved å bruke den. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå