Patrick de Maar Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Hvem har sagt at det trenger å skrike CS? altså, det kan godt være noe som er mer rettet mot CS, men dropp den standard SAS-modellen, eller for den saks skyld, det er så deprimerende å se 99,9999% av CSklaner sine side med noe sånt på toppen. alltid det samme, alltid like kjedelig. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Hvem har sagt at det trenger å skrike CS?Jeg sa at det bør være noe CS-relatert, det trenger vel ikke å "skrike" CS?altså, det kan godt være noe som er mer rettet mot CS, men dropp den standard SAS-modellen, eller for den saks skyld, det er så deprimerende å se 99,9999% av CSklaner sine side med noe sånt på toppen. alltid det samme, alltid like kjedelig.9197614[/snapback] 99,99999% Var veldig overdrevet, men ja, han bør spare seg for de motivene som blir brukt av veldig mange ikke fullt så gode CS-klaner. Endret 2. august 2007 av Jooakim Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 *sletter SAS-bildet mitt* Hvordan visste du det? :| Lenke til kommentar
lefsaker Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Passordet for å logge inn ligger jo i kildekoden Lenke til kommentar
Lightning- Skrevet 11. august 2007 Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 Passordet for å logge inn ligger jo i kildekoden 9258420[/snapback] Så det jeg og Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 11. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 11. august 2007 heh ja :DDD hvordan får jeg det vekk? Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 13. august 2007 Rapporter Del Skrevet 13. august 2007 Bruk en annen løsning. Javascript er ikke veien å gå om du skal ha noe sikkert. Prøv å laste noe php greier. Men neida, php støttes ikke av freewebs. Too bad for you prøv start.no i steden. Eller frac.dk Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 14. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Bruk en annen løsning. Javascript er ikke veien å gå om du skal ha noe sikkert. Prøv å laste noe php greier. Men neida, php støttes ikke av freewebs. Too bad for you tongue.gif prøv start.no i steden. Eller frac.dk forsto ikkeno av start.no home.no eller frac.dk... er det noen andre? Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 Hotserv.dk URL: http://www.hotserv.dk Lenke til kommentar
Wackamole Skrevet 14. august 2007 Rapporter Del Skrevet 14. august 2007 (endret) Kan du ikke bruke en md5 hash? Men jeg anbefaler absolutt php OG MYsql Endret 14. august 2007 av Microsoftbruker Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Jeg har jobbet mere med siden siden sist jeg posta her. Skal update lin ken nå Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 øynene mine griner og vrir seg i smerte. For en skjærendefont og rødfarge! Men layouten var grei =) Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Hmm.. "Rød"? Enig med det med fonten Skal endre på det nå.. Du ser den [inttostr(Name)] det er Pascal. Der skal det komme en "gjest" eller "Axel" hvis det er jeg som er logget på.. Hvilken font vil du at jeg skal bruke? Jeg tenkte på Sylfaen? Hvilken farge? (Gi meg #EXMPL) EDIT: Oioioi Trippel post :O EDIT2: Tenkte kansje #FF9900 var noe litt bedre? EDIT3: Hmm... Hvilken farge skal jeg da få på innholdet? (der du ser "Blah blah blah") Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Rød/oransj da, så lenge du tar poenget mitt.... anyways: #F90 var bra ja. (Bruk 3hex der du kan...) Font vet jeg ikke helt... Og gjør ferdig den pascalkoden da, eller aktiver den. (Pascal er absolutt ikke min greie, så vet ikke helt hvordan jeg skal si det, men at den står slik den gjør nå er bare teit). Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Pascal koden er bortevekk! EDIT: Fonten kan kansje være "ITC Garamond"? EDIT2: La til "ITC Garamond" så dere kan se hvordan den ble. Endret 15. september 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
Runar Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 Mener du fonten i banneret eller fonten på resten av siden? Husk at det er ikke alle som har installert de fontene du har, så du bør kun bruke såkalte "websafe" fonter. Søk på Google for en liste. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 15. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Mener du fonten i banneret eller fonten på resten av siden? Husk at det er ikke alle som har installert de fontene du har, så du bør kun bruke såkalte "websafe" fonter. Søk på Google for en liste. 9498329[/snapback] Takker. EDIT: Da dette bare er et helt bilde tror jeg alle kan se det? EDIT2: Så stille det ble... EDIT3: Jeg lager nå et banner (har plukt ut bilder fra in-game som jeg kansje skal bruke). Endret 15. september 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 15. september 2007 Rapporter Del Skrevet 15. september 2007 (endret) Minner om våre regler for bumping: Hva er "bumping"? Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn. Nokre innlegg er fjerna og/eller slått saman. Nettiketten Endret 15. september 2007 av Zeph Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 16. september 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Er det ingen som vil hjeelpe meeeg? Lenke til kommentar
AnaXyd Skrevet 16. september 2007 Rapporter Del Skrevet 16. september 2007 Ett bilde? Jeg regner med at du ikke skal bygge opp sida slik...! Ellers var det jo helt greit, du kommer sikkert til å få det bra! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå