Gå til innhold

Se min CS clan side!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvem har sagt at det trenger å skrike CS?
Jeg sa at det bør være noe CS-relatert, det trenger vel ikke å "skrike" CS?
altså, det kan godt være noe som er mer rettet mot CS, men dropp den standard SAS-modellen, eller for den saks skyld, det er så deprimerende å se 99,9999% av CSklaner sine side med noe sånt på toppen. alltid det samme, alltid like kjedelig.

9197614[/snapback]

99,99999% Var veldig overdrevet, men ja, han bør spare seg for de motivene som blir brukt av veldig mange ikke fullt så gode CS-klaner. :) Endret av Jooakim
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Bruk en annen løsning. Javascript er ikke veien å gå om du skal ha noe sikkert. Prøv å laste noe php greier.

 

Men neida, php støttes ikke av freewebs. Too bad for you tongue.gif

 

prøv start.no i steden. Eller frac.dk

 

forsto ikkeno av start.no home.no eller frac.dk...

er det noen andre?

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Hmm.. "Rød"?

Enig med det med fonten :D

Skal endre på det nå..

 

Du ser den [inttostr(Name)] det er Pascal. Der skal det komme en "gjest" eller "Axel" hvis det er jeg som er logget på..

 

Hvilken font vil du at jeg skal bruke? Jeg tenkte på Sylfaen?

Hvilken farge? (Gi meg #EXMPL)

 

EDIT: Oioioi Trippel post :O

 

EDIT2: Tenkte kansje #FF9900 var noe litt bedre?

 

EDIT3: Hmm... Hvilken farge skal jeg da få på innholdet? (der du ser "Blah blah blah")

Lenke til kommentar
Mener du fonten i banneret eller fonten på resten av siden? Husk at det er ikke alle som har installert de fontene du har, så du bør kun bruke såkalte "websafe" fonter. Søk på Google for en liste.

9498329[/snapback]

 

Takker.

 

EDIT: Da dette bare er et helt bilde tror jeg alle kan se det? :hmm:

 

EDIT2: Så stille det ble...

 

EDIT3: Jeg lager nå et banner (har plukt ut bilder fra in-game som jeg kansje skal bruke).

Endret av Axel_S
Lenke til kommentar

Minner om våre regler for bumping:

Hva er "bumping"?

 

Bumping er posting i gamle tråder, slik at de skal komme lengre opp på lister over de siste postede meldingene. Dette blir gjort av enkelte, og slike meldinger inneholder ofte bare "*bump*". Dette vil i første forsøk bli slettet, men hvis brukeren fortsetter bumpingen kan stenging av tråder og advarsler bli brukt. En har likevel lov til å svare på sine egne tråder, dersom en har ny informasjon å komme med. Bumping tillates i den grad at det går minimum 24 timer mellom hver slik post , at det maksimalt to stykker sammenlagt, og at innlegget inneholder minst 14 tegn.

Nokre innlegg er fjerna og/eller slått saman.

Nettiketten

Endret av Zeph
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...