Axel_S Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Men jeg må legge meg skal tidli opp i morgen.. snx Endret 1. august 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 kutte ned kutte ned.. 9190307[/snapback] kutte ned kutte ned.. 9190321[/snapback] kutte ned kutte ned.. 9190330[/snapback] ja den inportere sdien din igjennom freewebs.com .... men når du går inn der og ser på kilde koden så ser det mistenkelig ut men det e ikkje ulovelig eller jeg ska ikkje påstå noe eg e ikkje sikker på. 9190355[/snapback] hva mener du? ulovlig? 9190367[/snapback] Om du har lastet ned en template og endre på den så kan du ikkej si du har laget den selv . men det e ikkje ulovelig det og bruke template du laster ned. Men drit kan være det e meg som tar feil. men du kan ikkje kalle deg ny-begynne vis e du har laget den siden helt fra grunnen av og opp. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 dette her er LAANGT ifra en ferdig side.. men når sa jeg at jeg har laga den selv? jeg sa grafikken har jeg laga selv, ikke templaten.. Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Om en ser på kildekoden til http://www.freewebs.com/csctclan/, så ser en at det ikke er normal "begynner-koding". :-) Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 men drit i, hva synest dere jeg bør forandre på? Jeg har allerede planer om meny og klan bilde.. 'natta Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 1. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Om en ser på kildekoden til http://www.freewebs.com/csctclan/, så ser en at det ikke er normal "begynner-koding". :-) 9190416[/snapback] tenkte meg at jooakim ville finne dens egentlige side! :!: Lenke til kommentar
speedy6110 Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) det ville eg frem til at det ikkje var nybegynne koding Få det litt mer cs aktiv med top logo cs aktiv. font = cs farge skrift. oransje eller gul oransje. mindre skrift ikkje så stort. runt 10 px eller 11px NB du kan jo ta en tur innom min css clan. men den siden e ikkje helt ferdig enda DX ser mer litt css aktiv Endret 1. august 2007 av speedy6110 Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 Jeg synes siden din ser fin ut, Axel. Ikke verst til å være template. Litt stiligere banner bør du fikse. Lykke til med klanen! Lenke til kommentar
QBab Skrevet 1. august 2007 Rapporter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) **Innhold slettet** av meg selv Endret 1. august 2007 av QBab Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 vel, vel, da har jeg stått opp og er klar til dyst! Jeg jobber med logo og menyen (jeg skal legge til noen bilder du kan trykke på osv.). Anyone? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Ville anbefalt deg å bruke noe annet enn .bmp bilder Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 hvorfor? jeg kunne lagdt inn noen animationer (gif er det eneste jeg kan..)? Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Fordi BMP beskriver hver eneste pixel av bildet i detalj sånn at filen blir 1000% større enn nødvendig. Ett bilde på 2mb kan bli til 40kb om du lagrer som jpeg f.eks og der har du forskjellen mellom noen sekunder i loading hos en med rask internett fra at siden kommer opp øyeblikkelig. Endret 2. august 2007 av Avean Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 hvorfor? jeg kunne lagdt inn noen animationer (gif er det eneste jeg kan..)? 9194396[/snapback] neinei, bedre å bare ha en banner tror det her blir bra til slutt jeg. kanskje litt større linker (med mer mellomrom)? blir så stort tomrom under. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 neinei, bedre å bare ha en banner tror det her blir bra til slutt jeg. kanskje litt større linker (med mer mellomrom)? blir så stort tomrom under. 9195428[/snapback] mener du i menyen? jeg har allerede planer fra den.. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 Fordi BMP beskriver hver eneste pixel av bildet i detalj sånn at filen blir 1000% større enn nødvendig. Ett bilde på 2mb kan bli til 40kb om du lagrer som jpeg f.eks og der har du forskjellen mellom noen sekunder i loading hos en med rask internett fra at siden kommer opp øyeblikkelig. 9194688[/snapback] Takk! så DET er grunden til hvorfor banneret tar lang tid å uploade.. Lenke til kommentar
Axel_S Skrevet 2. august 2007 Forfatter Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 (endret) slettet av meg. Endret 2. august 2007 av Axel_S Lenke til kommentar
gladsild Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 neinei, bedre å bare ha en banner tror det her blir bra til slutt jeg. kanskje litt større linker (med mer mellomrom)? blir så stort tomrom under. 9195428[/snapback] mener du i menyen? jeg har allerede planer fra den.. 9195819[/snapback] nei mente på toppen, bytte ut bildet med blomst men ikke ha animerte gif Lenke til kommentar
Patrick de Maar Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 For gud skyld, ikke bytt ut bildet du har nå. Det er så lineært med alle disse Cs-bannerene, denne her var faktisk bra! Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 2. august 2007 Rapporter Del Skrevet 2. august 2007 For gud skyld, ikke bytt ut bildet du har nå. Det er så lineært med alle disse Cs-bannerene, denne her var faktisk bra!9197541[/snapback] Hva er en CS-banner? Ville du tenkt at det var en CS-klan når det er bilde av en vannlilje? Nei, og dèt vil jeg si er det viktigste! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå