EC Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Vi har testet Sunbeams Rheobus. Et nødvendig produkt når viftene dine får herje fritt... Testen finner du her. Lenke til kommentar
Krishell Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Bra artikkel, det jeg faktisk reagerte på var at det var veldig mye :-) i den. Lenke til kommentar
EC Skrevet 12. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 12. januar 2003 Vet... jeg har en tendens til å skrive mye, men så tror jeg du har fått svar på en god del også, da. Det som er uinteressant får dere bare hoppe over. Lenke til kommentar
drbass Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Har faktisk tenkt å kjøpe en slik selv, men ventet for å se en test av den. Jeg lurte bla på om man kan skru viftene helt av, og det fikk jeg jo svar på nå Lenke til kommentar
Recercare Skrevet 12. januar 2003 Del Skrevet 12. januar 2003 Jeg så at 3dfxcool hadde fått nye Rheobuser, som går i en 3,5" ramme, og der man ikke må kutte vifteledning ved montering. Ser ålreit ut med bakgrunnsbelyst "volumknapp"....men led'en endres ikke ved lav/høy volt da... Lenke til kommentar
RostamX Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Det at man kan skru viftene helt av er et pluss! Men personlig så synes jeg at at den var direkte stygg og kjedelig! Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Vet... jeg har en tendens til å skrive mye, men så tror jeg du har fått svar på en god del også, da. Det som er uinteressant får dere bare hoppe over. Jeg bladde ganske fort igjennom, ser veldig fint ut! Har spurt deg før yummy, håper du vet noe mer denne gangen Er elektronikken helt analog, eller benytter de en mikrokontroller? Hadde det vært mulig å få vite hva som står på ryggen av de to ICene? Evt. også hva slags transistorer de bruker... ådyrøyne: Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 http://www.overklokking.no/casemods/sb_rhe...bus/index4.html - står under bilde nr. 3... Eller for å si det på en overlegen måte: RTFA!!! :D Lenke til kommentar
hce Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 http://www.overklokking.no/casemods/sb_rheobus/index4.html - står under bilde nr. 3... Eller for å si det på en overlegen måte: RTFA!!! :D *blind* Lenke til kommentar
Tempus Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har dere noe bilde av rheobusen montert i kabinettet? lurer på hvor stor forskjell det er i farget mellom rheobusen med sølvdekselet og et lian li tower i sølv. Lenke til kommentar
petersv Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Grei artikkel. Kunne vært noe mer kritisk, f.eks. tatt fram ev. ulemper. Ellers utfyllende, men litt "rotete" enkelte ganger i formuleringen. Bra jobbet! Mvh, Peter Sveistrup Lenke til kommentar
sjefen_ Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 lurer på om jeg skal kjøpe den der ja... Men noen som vet om den passer i et chieftec kabinett med dør (DA) Døra er jo ikke flat på innsiden, med maks flaks så krasjer vel knappene i noe.... Lenke til kommentar
Ultra_Fisk Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 GW ! Vært supert med noen bilder av den i kassa.. Vet noen hvor bra det ferdig kjøpte framdekslet(sort) passer til chieftec black ? ---------------------- mvh ultra Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 GW !Vært supert med noen bilder av den i kassa.. Vet noen hvor bra det ferdig kjøpte framdekslet(sort) passer til chieftec black ? ---------------------- mvh ultra Det passer dårlig. Sort-fargen på kabinettet er matt, mens frontplata er blank/metalic. Jeg lukker bare døra Lenke til kommentar
GTS Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har vurdert å kjøpe en Rheobus selv, men vet noen om den passer inn i Chietec Kabinett med dør?? har alltid lurt på om bryterne er for lange, slik at døren ikke vil å helt igjen... Lenke til kommentar
Peterman Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Har vurdert å kjøpe en Rheobus selv, men vet noen om den passer inn i Chietec Kabinett med dør?? har alltid lurt på om bryterne er for lange, slik at døren ikke vil å helt igjen... Det passer fint bak døra.. Lenke til kommentar
EC Skrevet 13. januar 2003 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2003 Jeg har oppdatert artikkelen med 2 bilder: http://www.overklokking.no/casemods/sb_rhe...bus/index5.html Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 13. januar 2003 Del Skrevet 13. januar 2003 Kanskje jeg må kjøpe meg en sånn, men jeg tror jeg dropper de flomlysene Men aller helst ville jeg bare ha hatt noen brytere jeg kunne switche over... Lenke til kommentar
Teddybjørn Skrevet 14. januar 2003 Del Skrevet 14. januar 2003 Kan jeg koble til Titan viftene som de har på Microplex? På noen andre vifter (Papst) sto det 8 - 15 volt, mens Titan viftene sto det bare 12 volt. Dette gjelder både den i aluminium (TFDA12025M12C) og den i plastikk (TFD1202512CT). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå