Snublefot Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Etter å hatt håret mitt på samme kjedelige måte i 18 år har jeg endelig bestemt meg for å gjøre noe helt annet med det. Men jeg vet ikke helt hva. Jeg trenger derfor hjelp til å finne noen som har peiling på hva som passer til mitt ansikt osv. Vil ikke satse på å bare gå til en vanlig frisør. Har spart opp litt ekstra penger så om det er litt mer enn en vanlig frisør er ok. Men jeg vil helst ikke bruke mer enn 1500 maks. ( farging og klipp ) Har fått noen anbefaling om Kick her i Bergen. Er det noen her som har vært der og kan anbefale dem. Eller har noen andre gode anbefalinger? Det må være en frisør/hårstylist i Bergen som har litt peiling. Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kick er ufattelig flinke frisører, men de foretrekker at du finner noe selv. De har utklippsbøker der, og vil gjerne si i fra om de tror du vil kle det eller ikke. Anbefales absolutt, og da kan du ta deg tiden på å se deg ut noen frisyrer og spørre hvilken de tror vil passe din hode/ansiktsform Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Har du/dere noen peiling på hva det koster der? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Kick har vel ganske varierende priser, men de er vel litt dyrere enn en vanlig frisør, siden de faktisk er det som kalles for "stylister". Men jeg vil tippe en 1000 kroner ++ for en time der, men de er i tillegg veldig grundige i sitt arbeide Lenke til kommentar
Snublefot Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Det er vel lov å bare stikke innom å snakke med dem en dag, se litt i bilder og sånt. For så deretter bestille time etterpå om jeg syntes det virket ok? Lenke til kommentar
Eplefe Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Ja, selvsagt kan du det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå