kristfag Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei, Jeg skal til USA for et år og trenger derfor en ny mobil som kan fungere der borte også. Ser etter en mobil som helst ligger under 3000kr i prisklasse. Bruker mobilen mest til å ringe og skrive sms, men hadde vært ønskelig å finne en mobil med -mp3-spiller -radio -kamera -lang batterilevetid Den må da være uten abonnement. Håper noen kan hjelpe meg Takker for all hjelp jeg kan få. Lenke til kommentar
Jo Are Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Jeg vet dessverre ikke om en spesifikk telefon, men du kan jo ta en titt på http://www.amobil.no/ så kan du lese tester av diverse telefoner. Lykke til Lenke til kommentar
mobilmann Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 alle mobiler med gsm1900 funker i USA derfor kan nokia 6120 classic være noe å titte på men den har dårlig batteri leve tid. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Motorola er en selvfølge siden den er amerikansk merke. Lenke til kommentar
tunam85 Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Motorola er en selvfølge siden den er amerikansk merke. Lenke til kommentar
Ole-P Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Prøv det avanserte mobilsøket til Amobil, og hak av for GSM1900 : http://www.amobil.no/mobilsok_avansert/ Lenke til kommentar
Konnis Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Etter litt søking virker det som om k750 er den rette mobilen. Lenke til kommentar
zand Skrevet 7. august 2007 Del Skrevet 7. august 2007 Nå vet jeg ikke hvor i USA du skal, men du burde uansett sørge for å kjøpe en telefon som har quad-band (GSM850/900/1800/1900). Det blir mer og mer vanlig med GSM850 her da det gir bedre dekning over større områder enn GSM1900, mao billigere for operatørene og bedre for kundene. En telefon som har alt du ber om og i tillegg quadband er f.eks. Nokia N73. Den begynner på kr 3028,- uten abo. Den har helt greit batteri også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå