håvard87 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg trenger 2 80mm- og 2 120mm-vifter som skal fungere i harmoni med dette kabinettet. Jeg ønsker ikke noe led/flash-egenskaper bare simple trofaste stillegående (<14dB) kvalitetsvifter. Forslag anyone? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg trenger 2 80mm- og 2 120mm-vifter som skal fungere i harmoni med dette kabinettet. Jeg ønsker ikke noe led/flash-egenskaper bare simple trofaste stillegående (<14dB) kvalitetsvifter. Forslag anyone? 9189442[/snapback] Noctua sine vifter skal være et godt valg for 120mm vifte. link For 80mm vet jeg ikke, men jeg kan anbefale og se litt på diverse papst vifter, mange av de er veldig gode vifter. (PS. ikke se kun på antall db når du velger vifte, i de fleste tilfellene så er de tallene rene fantasitall) Lenke til kommentar
The Ghost Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 kan anbefale articcooling for der du skal ha luft ut av kabinettet altså de med gummi oppheng Har en 120mm selv Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 5. august 2007 Forfatter Del Skrevet 5. august 2007 Takker for svar. Deres forslag er med i vurderingen. Lurer på hva dere tror om SilenX-vifter? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132 Skrevet 5. august 2007 Del Skrevet 5. august 2007 Takker for svar. Deres forslag er med i vurderingen. Lurer på hva dere tror om SilenX-vifter? 9212697[/snapback] SilenX vifter skal være bra de med tanke på støy, men etter hva jeg vet så dytter de ikke så mye luft... Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 6. august 2007 Del Skrevet 6. august 2007 Takker for svar. Deres forslag er med i vurderingen. Lurer på hva dere tror om SilenX-vifter? 9212697[/snapback] Og de er ikke så stille som de tallene som oppgis. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Jeg trenger 2 80mm- og 2 120mm-vifter som skal fungere i harmoni med dette kabinettet. Jeg ønsker ikke noe led/flash-egenskaper bare simple trofaste stillegående (<14dB) kvalitetsvifter. Forslag anyone? 9189442[/snapback] Noctua sine vifter skal være et godt valg for 120mm vifte. link For 80mm vet jeg ikke, men jeg kan anbefale og se litt på diverse papst vifter, mange av de er veldig gode vifter. (PS. ikke se kun på antall db når du velger vifte, i de fleste tilfellene så er de tallene rene fantasitall) 9202905[/snapback] Både 80 og 120mm viftene til Noctua er bra og støysvake, 2 120 og 4 80 har eg selv. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-XHLacM Skrevet 19. august 2007 Del Skrevet 19. august 2007 Hadde noen Mist-vifter i den forgje PC'n min. De var veldig stille. Selfølgelig er det grenser for hvor mye luft en stille vifte kan flytte, men luft flytter de i hvertfall. Det er jo det viktigste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå