sverika Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hei! Jeg skal skifte harddisk på en Xbox 360, har sett litt på kabinettet og syntes det var kronglete å åpne. Er det noen som kan gi meg noen tips? Lenke til kommentar
Bebeluv Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Harddisk? ekke den på toppen da? Lenke til kommentar
lonnj89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Harddisk? ekke den på toppen da? 9189422[/snapback] Stemmer det, er bare å trykke inn den lille knappen og ta den opp Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Se på bildet: Den rosa ringen er knappen du skal trykke inn. Den røde ringen er selve hardisken, dra den opp samtidig som du trykker inn knappen. Hvis du er usikker burde du titte i instruksjonsmanualen. Lenke til kommentar
sverika Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 men det er ingen skruer, eller klips. Lenke til kommentar
sverika Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Tusen takk, føler meg litt dum Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Too laaate. Endret 1. august 2007 av Bertelsen Lenke til kommentar
sverika Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Ok, jeg legger meg langflat. Her kommer neste spørsmål til dere: Hvordan får man harddsiken ut av skuffen/ramma? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 en god sjanse for å bli bannet hvis du bruker det hdd trikset. i teorien ihvertfall. Du tenkte vel på den derre 120gb modden? Lenke til kommentar
sverika Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 ulovelig? Det ante jeg ikke. sorry Lenke til kommentar
Bertelsen Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 en god sjanse for å bli bannet hvis du bruker det hdd trikset. i teorien ihvertfall. Du tenkte vel på den derre 120gb modden? 9189637[/snapback] Hvilket HDD triks? Er det mulig å bytte HDD'en til en annen? Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 ulovelig? Det ante jeg ikke. sorry 9189670[/snapback] ikke ulovlig men microsoft liker det ikke. (rykter sier at moddet hdd kan være en grunn til å bli bannet.) Lenke til kommentar
Dragoncrest Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Kjøp heller en større orginal 120GB disk (Link), men den er vel ikke kommet for salg i Norge ennå. Edit : man kan altså bytte ut harddisken med en egen en, men det er tydeligvis mer prakk en det er verd. Endret 2. august 2007 av Dragoncrest Lenke til kommentar
Asmodeus Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Ojda, her fikk visst Sverika mange motstridende opplysninger Man KAN åpne den plastikk boksen som harddisken ligger i, Og man KAN bytte ut harddisken som ligger inne i den med en annen tilsvarende harddisk. (2,5" SATA, må muligens være av et helt spesifik merke også.) Desverre er det slik at man må ha signaturen fra en orginal Microsoft harddisk for å kunne bytte ut den opprinnelige harddisken med en annen. Dette innebærer bl.a. at hvis man f.eks. setter inn en 40GB harddisk, så vil man allikevel kun få utnyttet 20GB av diskplassen. (Fordi Microsfots egne harddisker er på 20GB) Nå som xbox elite kommer så eksisterer det også en signatur for 120GB harddisker, så hvis du har en slik harddisk på 120GB eller mer å sette inn i HDD Bayen din så er det mulig å få utnyttet 120GB av diskplassen på denne. Det er med andre ord mulig å kjøpe en 20GB Microsoft harddisk, åpne denne, og bytte den ut med en harddisk på 120GB eller mer, Men jeg ser ikke helt poenget med å gjøre det annet enn ut fra et hackers ståsted: "Fordi det er mulig å gjøre det", Eller hvis harddisken din av en eller annen grunn har blitt ødelagt. Jeg ville heller ha ventet på at Elite Harddisken skal komme i butikkene. Dessuten er det trolig også riktig, slik ryktene sier, at man kan bli utestengt fra xbox Live tjenesten hvis serienummer og evt annet ved harddisken endrer seg. Hacket man må benytte for å bytte harddisk kalles HDDHackr Og når det gjelder ditt siste spørsmål: Slik åpner man en HDD bay. Endret 2. august 2007 av Asmodeus Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Med andre ord, ikke lurt.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå