Gå til innhold

kan jeg bruke cd-key 2 ganger?

Anbefalte innlegg

prøvde ut wow forrige uke, og nå har jeg runda lvl 20 og nå er det slutt på xp, regner med at det er slutt pga Trial account ,

men har en kompis av meg som har 2 wow spill, han bruker bruker den ene, og kjerringa har brukt den andre men ho har slutta med wow, så jeg lurer på om jeg kan bruke den cd-keyen til å fortsette på min trial konto slik at det blir en "skikkelig" konto istedenfor ... eller må jeg i butikken å kjøpe et helt nytt wow ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
æsj.. så da må jeg kjøpe meg nytt wow.. som jeg kan bruke på min character jeg har på trial account ... ok.. men takk for svaret..

9189328[/snapback]

Level 20 er da ikke noe problem å levle opp til? Lag en ny character på "gratis accounten" du kan få og drit i å kjøpe nytt spill :)

Lenke til kommentar
Å man bruker nok endel mer tid første gangen... husk at man da gjerne leser alt av questlogs og slikt. Og det er bra, man bør ta seg god tid første gangen for å få med seg flavour info ;)

9191949[/snapback]

Jepp, det er mye morsommere når man tar seg tid til å lese historien bak questene og holde seg orientert. Allerede ved character nr. 2 og 3 merker i alle fall jeg at alt går på autopilot. Kos deg så lenge du kan.

Jeg sier ikke at det ikke er morsomt å spille opp flere characters, men heller at den første er helt klart den morsomste (for min del).

Lenke til kommentar
prøvde ut wow forrige uke, og nå har jeg runda lvl 20 og nå er det slutt på xp, regner med at det er slutt pga Trial account ,

men har en kompis av meg som har 2 wow spill, han bruker bruker den ene, og kjerringa har brukt den andre men ho har slutta med wow, så jeg lurer på om jeg kan bruke den cd-keyen til å fortsette på min trial konto slik at det blir en "skikkelig" konto istedenfor ... eller må jeg i butikken å kjøpe et helt nytt wow ?

9189292[/snapback]

Spillet koster 124,- kroner ink. frakt. på www.play.com. Dette inkluderer den første månedens abonement også.

Om du overtar en annens konto, så må du jo ut med 120 kroner i månedsavgift den første måneden. Så veldig mye billigere blir det jo ikkeå overta en annens konto.

Enkelt regnestykke. :)

Lenke til kommentar

Du får det også for 149,- på Elkjøp, så du betaler i realiteten ~40 kroner for esken, manualen o.l. hvis du kjøper spillet nytt istedet for å ta over en annen person sin account.

Det er jo litt mer allright å ha hardwaren også, for å si det sånn. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...