toazty Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 prøvde ut wow forrige uke, og nå har jeg runda lvl 20 og nå er det slutt på xp, regner med at det er slutt pga Trial account , men har en kompis av meg som har 2 wow spill, han bruker bruker den ene, og kjerringa har brukt den andre men ho har slutta med wow, så jeg lurer på om jeg kan bruke den cd-keyen til å fortsette på min trial konto slik at det blir en "skikkelig" konto istedenfor ... eller må jeg i butikken å kjøpe et helt nytt wow ? Lenke til kommentar
Kiruk Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Tror du kan ta over kontoen til kona til kompisen, men du får nok ikke brukt din lvl20 er jeg redd. Da må du ha cdkey til din egen account. Lenke til kommentar
Stian89 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Another soul lost in the hopeless depths of warcarft... Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 æsj.. så da må jeg kjøpe meg nytt wow.. som jeg kan bruke på min character jeg har på trial account ... ok.. men takk for svaret.. Lenke til kommentar
PSV Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Another soul lost in the hopeless depths of warcarft... 9189309[/snapback] Another soul lost on the forums... Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 æsj.. så da må jeg kjøpe meg nytt wow.. som jeg kan bruke på min character jeg har på trial account ... ok.. men takk for svaret.. 9189328[/snapback] Level 20 er da ikke noe problem å levle opp til? Lag en ny character på "gratis accounten" du kan få og drit i å kjøpe nytt spill Lenke til kommentar
toazty Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 det e stress når du aldri har spilt det før.. gidde ikkje å bruka 30 timar på å spilla til 20. igjen... da er det heller verdt å kjøpe spillet til 150kr.. Lenke til kommentar
Zeelot Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Viss du synes 30 timer var mye så har du ikke spilt WoW! x> Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Å man bruker nok endel mer tid første gangen... husk at man da gjerne leser alt av questlogs og slikt. Og det er bra, man bør ta seg god tid første gangen for å få med seg flavour info Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Å man bruker nok endel mer tid første gangen... husk at man da gjerne leser alt av questlogs og slikt. Og det er bra, man bør ta seg god tid første gangen for å få med seg flavour info 9191949[/snapback] Jepp, det er mye morsommere når man tar seg tid til å lese historien bak questene og holde seg orientert. Allerede ved character nr. 2 og 3 merker i alle fall jeg at alt går på autopilot. Kos deg så lenge du kan. Jeg sier ikke at det ikke er morsomt å spille opp flere characters, men heller at den første er helt klart den morsomste (for min del). Lenke til kommentar
RoarL Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 prøvde ut wow forrige uke, og nå har jeg runda lvl 20 og nå er det slutt på xp, regner med at det er slutt pga Trial account , men har en kompis av meg som har 2 wow spill, han bruker bruker den ene, og kjerringa har brukt den andre men ho har slutta med wow, så jeg lurer på om jeg kan bruke den cd-keyen til å fortsette på min trial konto slik at det blir en "skikkelig" konto istedenfor ... eller må jeg i butikken å kjøpe et helt nytt wow ? 9189292[/snapback] Spillet koster 124,- kroner ink. frakt. på www.play.com. Dette inkluderer den første månedens abonement også. Om du overtar en annens konto, så må du jo ut med 120 kroner i månedsavgift den første måneden. Så veldig mye billigere blir det jo ikkeå overta en annens konto. Enkelt regnestykke. Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du får det også for 149,- på Elkjøp, så du betaler i realiteten ~40 kroner for esken, manualen o.l. hvis du kjøper spillet nytt istedet for å ta over en annen person sin account. Det er jo litt mer allright å ha hardwaren også, for å si det sånn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå