Gå til innhold

Stranglehold on PS3 to be region locked.

SAS1984

Anbefalte innlegg

Det kan man sikkert, men tenker på at spillet koster ikke mer selvom det det er CE så det er vell verdt ventingen egentlig :)

Viss det ikke er noe forskjell på de to versjonene da.

9189441[/snapback]

der sa du det..

er vel bevist gang på gang att x360 er king of multiplatform, og det

er vel ryktes att stranglehold også vil sjå bedre ut på MS sin platform, med så masse partikel effekter og skytescener så lukter det FPS drop lang veg i ps3 versjonen..får da håpe eg tar feil men det er jo trenden..

9189484[/snapback]

MUST....NOT.......FLAME..! MUST....RESIST...THE URGE!

9191432[/snapback]

det var ikje ment som nokon fanboy aktig hjernetom kommentar for og irritere visse grupper innpå forumet her, men se nå fakta da mann, eg har 360 og ps3..må da gå ann og vere kritisk til begge konsoller, i dette tilfellet er x360 bedre på mulitplatform, på grunn av hardware?, absolutt ikkje, late utviklere, dårlige verktøy til ps3?..mest sansynlig..når eg seier att ps3 versjonen vil slite med fps drop så er det på grunn av tidligere mp spill..ikkje fordi eg liksom ikkje liker ps3..det hadde jo blitt litt rart sia eg liksom eiger ein..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har han Midway-forum moderatoren ombestemt seg. :)

Topic: PS3 Versions to be Region Free!!

Kilde

Midway has decided to make both the standard version and the North American Collector's Edition (with Hard Boiled on Blu-ray)of Stranglehold region free. Please be clear that the Collector's Edition with the movie is only available in North America, so if you live elsewhere, you'll have to buy it as an import.

I guess the higher ups do listen to you guys on the forums!

Lenke til kommentar

Leste du ikke meldingen ovenfor? "Please be clear that the Collector's Edition with the movie is only available in North America, so if you live elsewhere, you'll have to buy it as an import." Norsk tekst blir sansynligvis umulig. Filmen må iallefall kjøpes fra Amerika.

Lenke til kommentar
Jeg hater folk som bruker norsk tekst! Eller nei, det gjør jeg vel forsåvidt ikke. Men jeg hater det faktum at det er mange som foretrekker det! 90% av alle oversettelser er jo bare magevrengende elendige.

9208373[/snapback]

Kvakktastisk i super-rub-a-dub, er jo myyyye kuulere en quacktastic.. :-/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...