Gå til innhold

Kvinnene blir sett på sexobjekt

Anbefalte innlegg

Menn har sex med kvinner så det er liksom ikke noe stort sjokk at kvinner blir sett på som sexobjekter. Problemet er jo vist det er det eneste de ser på oss som. Mitt intrykk er at menn/gutter som bare ser på kvinner som sexobjekter har totalt mangel på respekt, forståelse og vil som oftest ende opp veldig aleine til slutt.

9195250[/snapback]

Pffttt, mange kvinner spiller noe jævelig på sex for å få det som de vil, og generelt er det mange damer som oppfører seg "billig". Da er det deres egen skyld at dere blir sett på som sexobjekter i og at mange av dere ikke oppfører dere på en måte som fører at dere blir sett på som annet enn sexobjekter.

9220638[/snapback]

Det har du sikkert rett i. Men betyr det at alle kvinner er slik? Hiver en dame seg etter deg for å få noe av deg, så skal ikke jeg stoppe deg i å si at hun er billig. Men vist du kaller meg det, som ikke har gjort deg en dritt blir jeg forbanna. You get the point?

9221020[/snapback]

Jepp, jeg vet jeg generaliserer litt, mange av jentene i klassen min og ellers er jo hyggelige, men jeg føler dog at en viss "Paris Hilton"-mentalitet har fått innpass blant mange jenter i tenårene og sannsynligvis ellers også den siste tiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Nå er det egentlig en myte at kvinner onanerer til menn.

Nei, det er det ikke.

Har aldri hørt om kvinner som tenner kun på synes av en penis.

De finnes der ute, jo :)

De tenner på setting, stemning mm.

Ja, setting og stemning med menn. Se over. Du går jo ut ifra at den eneste måten å fantasere på er mannens måte. Du glemmer at kvinner kan onanere til menn uten at det blir nøyaktig på samme måte som menn onanerer til kvinner.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...