Donnie Darko Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Emnetittelen sier vel det meste Endret 10. august 2007 av MathiasF Lenke til kommentar
k-orm Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Antar at det er fordi de portene programmet bruker er stengt i routeren/modemet din (ev. brannmur på maskina di). Vet ikke hvilkene porter (nummer) programmet bruker da. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Det har fungert fint før, inntil jeg koplet en windows maskin til nettverket. Lenke til kommentar
H80 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Limewire er uansett ikke å anbefale, av mange grunner. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Limewire er uansett ikke å anbefale, av mange grunner. 9189167[/snapback] Når ikke LimeWire fungerer, så tviler jeg på at BearShare vil fungere, eller for den slags skyld uTorrent. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Noen som vet hvilke porter LimeWire/Utorrent bruker? Når jeg trykker på utorrent iconet får jeg en feilmelding opp der det står jeg den ikke får kontakt med internet blablabla. Lenke til kommentar
Donnie Darko Skrevet 10. august 2007 Forfatter Del Skrevet 10. august 2007 Nå har jeg porten jeg skal åpne, men sliter med å åpne den. Det står jeg skal skrive inn Inside og Outside IP og port. Inside Ip vet jeg at jeg skal skrive inn ipen min og Outside aner jeg ikke hva jeg skal skrive. Er denne porten TCP eller UDP:57266? Lenke til kommentar
Alex_2xA Skrevet 16. august 2007 Del Skrevet 16. august 2007 (endret) Du velger hvilken port uTorrent skal bruke, så om en ikke fungerer kan du velge en annen, bare velg en som fungerer Endret 16. august 2007 av Alex_2xA Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå