olar0701 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fotograferte i et bryllup i helga (kirke og fest) og tok blant annet noen bilder av matrettene som ble servert, samt noen litt kreative bilder av drinker. Brudeparet er i utgangspunktet kundene, men nå ønsker hotellet å bruke disse bildene kommersielt. Vi snakker om ca 4-6 bilder. Er usikker på hvordan jeg skal prissette dette. Hotellet det er snakk om har skaffet meg kunder tidligere og gjør det forhåpentligvis igjen, så jeg har ikke lyst å legge meg for høyt heller. Gode råd mottas med takk Lenke til kommentar
andreash Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Fotograferte i et bryllup i helga (kirke og fest) og tok blant annet noen bilder av matrettene som ble servert, samt noen litt kreative bilder av drinker. Brudeparet er i utgangspunktet kundene, men nå ønsker hotellet å bruke disse bildene kommersielt. Vi snakker om ca 4-6 bilder. Er usikker på hvordan jeg skal prissette dette. Hotellet det er snakk om har skaffet meg kunder tidligere og gjør det forhåpentligvis igjen, så jeg har ikke lyst å legge meg for høyt heller. Gode råd mottas med takk 9188961[/snapback] Se på frilanssatsene de gir deg en pekepinn på pris du kan ta. Andreas Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå