RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Ja, Asusen har dvd brenner Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Vet du om DIN Acer inneholder blåtann da? 9193253[/snapback] Nå når jeg trykker på bluetooth knappen så står det "no bluetooth device". Litt rart ettersom jeg har lastet ned driver til det på acer sin side. Mener den at den ikke finner en gjenstand med bluetooth eller at maskinen ikke har? Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oh yeah! For min del, går jeg for Asus'en. Bedre enn Acer'n i mine øyne, pluss dobbelt så lang garanti. 1 års garanti på batteriet! :!: Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Vet du om DIN Acer inneholder blåtann da? 9193253[/snapback] Nå når jeg trykker på bluetooth knappen så står det "no bluetooth device". Litt rart ettersom jeg har lastet ned driver til det på acer sin side. Mener den at den ikke finner en gjenstand med bluetooth eller at maskinen ikke har? 9196303[/snapback] Da betyr det at du ikke har noe blåtann på din pc =/ Skulle gjerne ønsket at testvinner Acer virkelig HADDE blåtann innlagt.. Men det er det visst ikke =/ Lurer på om den asusen lenger opp inneholder blåtann... Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Men så er det ikke verre enn å kjøpe en slik blåtann som man kobler i usb? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Det var det jeg tenkte på Kjøp en sånn usb-blåtann Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Oh yeah! For min del, går jeg for Asus'en. Bedre enn Acer'n i mine øyne, pluss dobbelt så lang garanti. 1 års garanti på batteriet! :!: 9196304[/snapback] Hmm... Jeg tror det er lavere batterikapasitet på Asus enn Acer... Noen som sa 2 timer på strømsparing og en time på balansert bruk.. Acern har opptil 3 timer da;) Jeg vet ikke helt hva jeg vil gå for jeg.. Men Acern den bråker LITE! Du hører nesten INGENTING når den er i bruk Foreløpig vil jeg gå for Acern da.. For den har jeg opplevd hos en venn in the real world Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Min Asus er bestilt Den har ikke bluetooth, nei. Men jeg ser ikke på det som særlig viktig uansett. De har da prikt likt batteri, begge to? Hvorfor er det én times forskjell da? Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Nei, det må gudene vite.. "Battery Life Here's a couple of battery life scenarios: Using the 6 cell battery Screen brightness set to 1/16 (dimmest) Vista set to battery saving power mode The battery life is 1 hour and 30 minutes Using the 6 cell battery Screen brightness at full (16/16) Vista set to battery saving power mode The battery life was 1 hour and 15 minutes. The 6 cell battery has 4400mah, 11.1V, which is a 49whr battery which is a decent size, but small when compared to other notebooks. The overall battery life is quite poor." http://www.notebookreview.com/default.asp?newsID=3615 Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jepp, har lest den. Men han tester (heldigvis) en annen PC enn den PSData har Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Hehe, ja, jeg får håpe det Når får du Asusen da? Gir du meg tilbakemeldinger om hvordan den er og sånt? Blant annet batterikapasitet og støy? Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Får den før tirsdagen, fikk jeg beskjed om. Skal gi deg tilbakemelding ja Det finnes flere F5R-modeller med forskjellige specs. Den han fyren har testet er blant de første. Regner med at den på PSData har bedre batteritid enn det som er nevnt der. Har jo prikt likt batteri som Acer'n, og bedre prosessor. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Mhm Ja jeg får håpe at det stemmer Det står jo perfekt for skolestart på psdata så Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 4. august 2007 Forfatter Del Skrevet 4. august 2007 Dere vet vel om den der testvinneren? Den Acern? Det har kommet en nyere modell av den.. Et bedre skjermkort på den.. Nvidia Geforce 7300.. Hva betyr dette i praksis? Mindre batterilevetid og mere støy? Eller er den prikk lik som den originale (den med integrert skjermkort)? Lenke til kommentar
krbalto Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Dere vet vel om den der testvinneren? Den Acern?Det har kommet en nyere modell av den.. Et bedre skjermkort på den.. Nvidia Geforce 7300.. Hva betyr dette i praksis? Mindre batterilevetid og mere støy? Eller er den prikk lik som den originale (den med integrert skjermkort)? 9208078[/snapback] Vil nok bety Mindre batterilevetid og mere støy Mvh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå