RevelleR Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg vurderer enten å kjøpe denne her pcn: http://www.psdata.no/ps.asp?it=134053 Eller denne her pcn: https://www.mamoz.no/produkt/LX.AGQ0X.177/A..._Dual_Core.html Hvilken bør jeg velge av med tanke på støy, batterilevetid og egnet skolebruk? Hvilken støyer minst og hvilken har best batterilevetid? Og hvilken er best? Hva bør jeg velge av disse to? Takker for svar Endret 4. august 2007 av pablo91 Lenke til kommentar
9nja Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Syntes denne HP Compaq nx7400 ga mye for pengene nå, og dette er en maskin som kommer til å vare! Bare sett inn så du får totalt 2GB ram så er du i boks Eventuellt kan du oppgradere prosessor også. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Enten de to overnevnte eller andre aktuelle modeller til samme specs. til MAX 7000 kr.. Any ideas? Skal begynne å handle om ikke så lenge... Så det er NÅ det gjelder Lenke til kommentar
cfcmegafan Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 denne har eg, og er kjempe fornøyd Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Akurrat nå er jeg i samme situasjon som deg, Mr. Pablo. Og hadde jeg vært deg ville jeg valgt Asus'en fra PSData. Jeg tror jeg skal bestille den imorgen, med mindre jeg finner noe innen den tid. Finner jeg noe bedre, sender jeg deg en PM Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hehe Okay Men det som undrer meg er støyen og batterilevetid på den asusen... Er Asusen bedre enn Acern? Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vurderer Asus sterkt jeg, iallefall. Den har bedre prosessor, ca. 3 t batteritid (Samme som Acer?). Grafikkortet er jeg usikker på. Noen som vet om hvor bra grafikkortet er? Er et ATI Mobility Radeon X1100. Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vil bare tipse om denne. Kjøpte den selv idag. Skal bruke den på skolen. Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vil bare tipse om denne. Kjøpte den selv idag. Skal bruke den på skolen. 9190320[/snapback] Oui, oui. Driver å sammenlikner Asusæen opp mot nettopp denne PC'en. Hvor mange Ghz er prosessoren på denne PC'en, og hvor bra er grafikkortet? Har den blåtann? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Vil bare tipse om denne. Kjøpte den selv idag. Skal bruke den på skolen. 9190320[/snapback] Oui, oui. Driver å sammenlikner Asusæen opp mot nettopp denne PC'en. Hvor mange Ghz er prosessoren på denne PC'en, og hvor bra er grafikkortet? Har den blåtann? 9190385[/snapback] Er en Intel Centrino Duo-Core T2080 1,73 Ghz prosessor. Geforce 7300 skjermkort. Bluetooth har den også. Har ikke testen den i noe spill enda, men tror nok det skal gå fint. Tror man får en del for pengene med denne. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hvilken pc var d som hadde blåtann? Acern? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Hvilken pc var d som hadde blåtann?Acern? 9190525[/snapback] Ja. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Jeg har en venn som har den gamle versjonen (med integrert intel grafikk da og ikke noe skjermkort fra nvidia eller ati, kjøpt hos elprice da) av testvinneren Acer.. Han hadde jo støtte for blåtann da.. Men når han trykket på selve blåtann knappen stod det "no device"... Da var ikke blåtann innlagt på pcn hannes.. Har du sjekket det om at den inneholder blåtann, når du trykker på knappen, at han begynner å søke etter drivere ved første gangs bruk? Endret 1. august 2007 av pablo91 Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Har ikke tested det og sitter ikke med den pcen nå desverre. Når det er står på elprice sine sider at den har det så må den jo ha det. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Står det at testvinner Acer har blåtann på elprice? Hvor da? Lenke til kommentar
ekwathne Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Mente det var der jeg leste det, men må ha vært en annen plass det for jeg finner det ikke. Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Vet du om DIN Acer inneholder blåtann da? Lenke til kommentar
questra Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Compaqen har faktisk 1680 x 1050 oppløsning. Ikke dårlig. Endret 2. august 2007 av questra Lenke til kommentar
RevelleR Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Acern eller Asus? Hva er best? Lenke til kommentar
Sinqh Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) Vet du om Asus'en har DVD-brenner, pablo91? EDIT: Asus'en har 24/10/8/24X Combo CD-RW+DVD DVD-Dual DVD-Super Multi Betyr dette at den har DVD-brenner? (Regner med det...) Endret 2. august 2007 av Sinqh Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå