Gå til innhold

Treg avslutt/reboot av w2k

Anbefalte innlegg

HEI!

Jeg sliter med at maskinen min bruker flere minutter på å slå seg av/reboote. Den er ikke treig ellers.. heller ikke når jeg slår den på. Har et Abit KT7 kort, med Xp2000 og 256 PC2100 ram. Har oppdatert win, hk, bios, skjerdrivere .. etc.. alt jeg kan komme over.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Prøv å legge inn VIA 4 in 1 -driverene til ditt hovedkort.

Du finner dem på http://viaarena.com (eller nå slikt) bruk google hvos adr. er feil :wink:

Sliter og med dette problemet. Har nyaste VIA-drivarane installert. Har også avslutta alle prosessar eg får lov til å avslutte før eg prøvar å skru av maskina, utan resultat. Men når eg logga inn som administrator og avsluttar der går alt fint. Utrulig irritrerande!

Lenke til kommentar

HEI!

Har alt av det nyeste innen drivere og oppdateringer.. men det hjelper ikke. Har startupmanager, og har disablet alt jeg ikke har bruk for. Kun Norton, Netscape, speedfan, popupkiller og mus-drivere som går. "Drept" alt annet, slik som directcd, div. mediaplayere etc..

Lenke til kommentar

@TCi: Ja, jeg er av den hyperaktive typen, som alltid oppdaterer alt, samt har antivirus, firewall og selvfølgelig spy/ad remover ;) Ellers takk for tipset, det er mange som sliter med spyware (new.net f.eks)

@bertie: Dette hjalp! Betraktelig! Tusen takk! Det er tydligvis ikke alltid så smart å være så smart, nemlig å oppdatere hele tiden. Merkelig at det ikke kommer en "fix" som fjerner den gamle.. kan da ikke være bare meg som har dette problemet ...;/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...