Thor. Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg bestilte en action replay for gamecube hovedsakelig for å spille med debugmenyen på spillet Super Smash Brother Melee. Koden lå ikke på disken så jeg spurte om hjelp som ikke kom. Min konklusjon er at Gamezone har "lurt meg" ved å ikke fortelle at denne action replay pakken ikke kan legge til koder etter det jeg har sett på siden dems og i brukermanualen på ca 7 sider. Har jeg blitt lurt nå? Kan jeg kreve noe av Gamezone? Lenke til kommentar
Reite Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 klarer ikke helt å se hva du mener gamezone har gjort her? Lenke til kommentar
Civilix Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 I utgangspunktet kunne du hatt en sak hvis det er slik at det ikke er mulig å legge inn ekstra koder, som butikken reklamerer for. Men så er det fantastiske tingen som heter Betingelser, som du godtar når du bestiller noe... Vi tar forbehold om utsolgte produkter, prisendringer, feilaktige prisopplysninger og andre eventuelle feil i opplysninger som fremkommer i våre annonser og på www.gamezone.no. Det er forsåvidt ikke Gamezone sitt ansvar å lære deg opp i produktet, hvis det er slik at det faktisk går ann og legge inn flere koder. Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Gamezone har beskrevet produktet som at det går an å legge til koder på et produkt som bare har forhåndsinnlagte koder. Det er min konklusjon. Jeg finner ingen muligheter for å skrive kodene manuelt på en gamecube eller for å overføre koder på noen måte til maskinen/minnekort. Der trenger jeg en helt annen pakke som inneholder et minnekort som kan koples til dataen såvidt jeg har skjønt. ----- Action Replay til GameCube kommer med massevis av koder Det stemmer. Det ligger flere tusen koder på disken. som også kan oppdateres med nye koder til nye spill. Jeg har ikke sett slike muligheter på denne enheten. Den inneholder også Free Loader, som gjør at du kan spille importerte spill! Det stemmer at muligheten er der men jeg kan ikke dteste det. Dog er dette uinteressant for meg NB! Virker også for GameCube spill på Wii ! Stemmer. Jeg kjører dette på wii selv om det ikke virker feilfritt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå