m4nia Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Jeg har bestilt en Sony Ericsson k810i. Det er to ting jeg lurer på. 1. Siden det ikke er minijack utgang på mobilen. Kan jeg kappe kabelen til øreproppene som medfølger i pakken, og feste på kabel til f.eks. koss hodetelefoner? Akkurat som om jeg skulle skøytet. Jeg vet at jeg kan kjøpe overgang også, koster det mye? 2. Det er støtte for M2 minnekort til denne telefonen, kan jeg sette inn 4gb og 2gb M2 kort, eller er 1gb M2 kort max for denne telefonen? Lenke til kommentar
m4nia Skrevet 2. august 2007 Forfatter Del Skrevet 2. august 2007 Noen som har svarene? Lenke til kommentar
Leeland Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Den støtter iflg SE bare opp til 1gb kort. Har dog forsøkt 2 gb kort med stor suksess. (4gb har jeg ikke testet enda). Du kan gjerne spleise ledningene sammen, men lederene og jordingen er tynne fislete greier, så sansynligheten for at du ender opp med ett par ledningløse portapro - og en ødelag HF er stor... Lenke til kommentar
mortengutt Skrevet 3. august 2007 Del Skrevet 3. august 2007 Jeg har bestilt en Sony Ericsson k810i. Det er to ting jeg lurer på. 1. Siden det ikke er minijack utgang på mobilen. Kan jeg kappe kabelen til øreproppene som medfølger i pakken, og feste på kabel til f.eks. koss hodetelefoner? Akkurat som om jeg skulle skøytet. Jeg vet at jeg kan kjøpe overgang også, koster det mye? 2. Det er støtte for M2 minnekort til denne telefonen, kan jeg sette inn 4gb og 2gb M2 kort, eller er 1gb M2 kort max for denne telefonen? 9188435[/snapback] Det kommer kun "vanlige" ørepropper til K810, ikke de som er til walkmanntelefonene, der du kan ta av øreproppene og erstatte dem med f.eks koss hodetelefoner. Men det er bare å bruke prisguiden til amobil og søke opp de billigste HPM-70 du finner på nettet, koster ikke så mye. Så kan du spille musikk med dine Kosshøretelefoner Det står på SE sine hjemmesider at alle SE tlf'er klarer max 1 GB, men 2 og 4 GB skal funke fint på alle de nye tlf'ene til SE, det er hvertfall min erfaring. Lenke til kommentar
m4nia Skrevet 3. august 2007 Forfatter Del Skrevet 3. august 2007 Takk for hjelper. Har hørt at 4gb funker, men at det går litt treigere. Så det får bli en vurderings-sak. Lenke til kommentar
goggen92 Skrevet 26. august 2007 Del Skrevet 26. august 2007 Hei Jeg har en sony ericsson k810i og jeg har puttet inn en minne brikke på 4GB(Memory stick micro(m2) dette fungerer helt fint! det står også på pakken til brikken at den skal brukes til sony ericsson mobiler. Istede for å ødelgge koss-headsettet ditt ville jeg ha kjøpt meg en overgang slik at du kan bruke headsettet til andre ting også. denne eller denne kan du kjøpe hos clas ohlson for ett par hundrelapper. Lenke til kommentar
benz Skrevet 4. september 2007 Del Skrevet 4. september 2007 Hei goggen92. Er det et Sandisk-kort? Merker du om det går tregere når du fyller opp kortet? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå