Starscream12 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er lenge siden jeg har kjøpt VC spill, men nå tenkte jeg å handle litt. Jeg lurer på om de nyere VC spillene fungerer med komponentkabler? F.eks DK Country og Ice Hockey fungerer kun med komposittkablene. Noen som kan hjelpe meg? Lenke til kommentar
Lomaxz Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Det er lenge siden jeg har kjøpt VC spill, men nå tenkte jeg å handle litt. Jeg lurer på om de nyere VC spillene fungerer med komponentkabler? F.eks DK Country og Ice Hockey fungerer kun med komposittkablene. Noen som kan hjelpe meg? 9188333[/snapback] Nei så morsomt. Hos meg fungerer ikke DK country og mange vc spill med kompostitt kabel, men kun med komponentkabel.. . Skjønner ikke hvorfor det er forskjellig fra person til person?. Alle mine VC spill fungerer ihvertfall med komponent.. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Hmm var da veldig merkelig Får bare beskjed av TVn når jeg har i mine dyre og offisielle komponentkabler til Wii at "bilde er ute av rekkevide" Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Husk at dette kan fikses i flere av VC spillene ved å gå inn på "Home" menyen, og deretter "instructions manual" får så å trykke ned z+A+2 samtidig. Da skal det funke. Lenke til kommentar
Starscream12 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Husk at dette kan fikses i flere av VC spillene ved å gå inn på "Home" menyen, og deretter "instructions manual" får så å trykke ned z+A+2 samtidig. Da skal det funke. 9190411[/snapback] Mener du den under som er B? Finner ikke Z. Uansett så funka ikke dette på noen av spillene Fikk se ca 1 sekund av spillet før bildet forvant da jeg gikk ut av home menyen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nei z på nunchucken. Det skal da komme en lyd som indikerer at det skal være fikset. Det har funket på alle mine VC spill med unntak av N64 spillene. Lenke til kommentar
Xoduz Skrevet 4. august 2007 Del Skrevet 4. august 2007 Hmm får det ikke til å fungere på noen jeg. Når jeg trykker på HOME knappen på kontrollen får jeg opp en meny der jeg kan resette spillet, gå tilbake til wii-menyen, lukke menyen eller se "Operational Guide" eller no sånt for det aktuelle spillet. Har prøvd Z+A+2 både i home-menyen, operational guide-menyen og i selve spillet. Intet skjer. Hva gjør jeg galt? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå