Gå til innhold

Fungerer nye VC spill med komponentkabler?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det er lenge siden jeg har kjøpt VC spill, men nå tenkte jeg å handle litt. Jeg lurer på om de nyere VC spillene fungerer med komponentkabler? F.eks DK Country og Ice Hockey fungerer kun med komposittkablene.

Noen som kan hjelpe meg?

9188333[/snapback]

Nei så morsomt. Hos meg fungerer ikke DK country og mange vc spill med kompostitt kabel, men kun med komponentkabel.. :ermm: .

Skjønner ikke hvorfor det er forskjellig fra person til person?.

Alle mine VC spill fungerer ihvertfall med komponent.. ;)

Lenke til kommentar
Husk at dette kan fikses i flere av VC spillene ved å gå inn på "Home" menyen, og deretter "instructions manual" får så å trykke ned z+A+2 samtidig. Da skal det funke. :)

9190411[/snapback]

Mener du den under som er B? Finner ikke Z. Uansett så funka ikke dette på noen av spillene :( Fikk se ca 1 sekund av spillet før bildet forvant da jeg gikk ut av home menyen.

Lenke til kommentar

Hmm får det ikke til å fungere på noen jeg. Når jeg trykker på HOME knappen på kontrollen får jeg opp en meny der jeg kan resette spillet, gå tilbake til wii-menyen, lukke menyen eller se "Operational Guide" eller no sånt for det aktuelle spillet.

Har prøvd Z+A+2 både i home-menyen, operational guide-menyen og i selve spillet. Intet skjer. Hva gjør jeg galt?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...