Gå til innhold

Mobil med tastelås-kode?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hei

Er det noen som vet om noen mobiltelefoner som har tastelås med mulighet for tastelås-kode? :dontgetit:

Vet at det fantes på noen eldre Nokia-telefoner....Noen som vet om det finnes på noen nyere modeller av SonyEricson f.eks?

9188316[/snapback]

Nokia har dette på de fleste nyere modellene, mens Sony Ericsson tror jeg desverre ikke har det på de vanlige modellene, mulig de har det på de avanserte modellene som P990,Pi1, M serien osv....

Lenke til kommentar
Dette er vel tilgjengelig på alle windows mobile telefoner i hvert fall.

9188814[/snapback]

Hvordan da? Har ikke funnet noe som kan passordebeskytte meldingene mine og sånt på min hTC S710. Eneste er å kryptere bildene slik at de ikke kan åpnes i andre medier.

Lenke til kommentar
Dette er vel tilgjengelig på alle windows mobile telefoner i hvert fall.

9188814[/snapback]

Hvordan da? Har ikke funnet noe som kan passordebeskytte meldingene mine og sånt på min hTC S710. Eneste er å kryptere bildene slik at de ikke kan åpnes i andre medier.

9188856[/snapback]

Enhetslås:

Start->Innstillinger->Sikkerhet->Enhetslås

Her velger du hvor lenge telefonen skal være ubrukt før enhetslåsen går på. Du kan også velge om du vil ha en enkel numerisk pin-kode, eller alfanumerisk passord.

Hvis du skal kryptere meldinger og sånt, så veit jeg i hvert fall at det finnes program som legger til passordbeskytelse på andre programmer. Så hver gang du starter meldingsprogrammet f.eks. så blir det spurt om passord. Men jeg husker dessverre ikke hva programmet het. Prøv PocketGear for Pocket PC, og SmartPhone.net for smartmobiler.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...