Bastian90 Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Heisann! Metal Gear Solid 4 ligger rett rundt hjørnet og siden jeg ikke har spilt noen av spillene, lurte jeg på om det var noen som visste hvor man kunne få tak i alle spillene i serien! Altså det vil si til PSone og PS2! Takker for svar! Lenke til kommentar
Kimelimm Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 www.spelbutiken.com og www.absoluttspill.no er bra ivertfall... Gled deg til du får dem i posten de er drit bra! Lenke til kommentar
mariusstokka Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Er selv på leting etter hele serien. De linkene i forige post var håpløse, noen andre som vet om nettbutikker som kan ha dem? Er åpen for å kjøpe brukt også Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Jepp! takker for svar kimmag, men fant desverre ingenting. Flere forslag? Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 (endret) Har begynt og spille mgs1 igjen. Ble jo helt hekta når jeg satte meg ned så det ble en stund Er så mange kule features i det spillet som virkelig spicer det opp itillegg til den evig rå historien og karakterene Må selv få sett om jeg får tak i mgs3 (bare lånt det). Har selv prøvd og finne mgs1 og slik men no found... Noen tips? Endret 1. august 2007 av Skinnhesten Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Helt håpløs var den vel ikke? De har både MGS1 og 2 på lager.. og da burde det ikke være alt for vanskelig å kjøpe 3'ern et annet sted LINK til MGS1 Er lov å bruke søkefunksjoner å sånn Lenke til kommentar
SteveVice Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 www.spelbutiken.com 9188419[/snapback] At the moment we can only deliver to Sweden. All orders that have been placed will be shipped as planned. Lenke til kommentar
mghogli Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 doh! skal lære meg å lese før jeg åpner munnen... Lenke til kommentar
Bastian90 Skrevet 1. august 2007 Forfatter Del Skrevet 1. august 2007 Håper noen kan hjelpe meg her! Fortsett å lete så gjør jeg det samme. :!: Lenke til kommentar
slash Skrevet 1. august 2007 Del Skrevet 1. august 2007 Om en er så heldig at man eier en gamecube (eller en wii + en gamecube håndkontroll) så kan en kjøpe seg metal gear solid: Twin snakes, som er en oppusset versjon av gode gamle metal gear solid. Slik får en med seg historien uten å måtte forholde seg til den noe aldrende grafikken. Lenke til kommentar
frostbitten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Unnskyld, men den noe aldrende grafikken gir noen av oss en følelse av nostagi når det kommer til MGS-serien. Grafikken er uansett ikke det som betyr noe. Jeg spiller alle spillene i serien på nytt for å få med meg historien (igjen). Dessuten er MGS1 til PS et heeeerlig spill!. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg har hele MGS serien Lenke til kommentar
Darth MToffy Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Er det noen sjanse for at disse spillene dukker opp for salg på PSN? Jeg har heller ikke spilt disse spillene før Men har lyst til å spille disse før MGS4 kommer... Dessverre har jeg hverken PS1 eller PS2 tilgjengelig lenger så jeg er litt lost på det punktet.. Ville trodd at dette var spill som kunne solgt bra på PSN!? Lenke til kommentar
NaitX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 (endret) MGS1 på Pc'en var en skikkelig dårlig rippoff i fra ps1 versjonen. Kontrollene var omtrent det siste de tenkte på når de porta spillet til pc. bare strødde tastene rundt om på tastaturet. Men men.. Oppløsningen på ps1 spillene var ikke så bra, sammenliknet med hva ps2 grafikkmotoren klarer å presse ut.. Så de kompanserte med mere blur effekt for å skjule de mest grumsete teksturene... Kanskje ikke grafikken var topp, men story'n musikken og atmosfæren gjorde at du ikke klarte å legge deg spillet inntill du var ferdig med det... Men egentlig begynte Metal Gear serien på gode gamle 8 bit's da... :!: Hvis du skal ha HELE MGS serien... da.. Men men... Endret 2. august 2007 av NaitX Lenke til kommentar
Skinnhesten Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Oppløsningen er noe man bare merker i begynnelsen. Etterhvert ble jeg faktisk litt mer imponert over at det ikke er så gale til og være så lenge siden. Men anbefaler ALLE som ikke har spilt mgs1, 2 og 3 å runde alle spilla før man spiller mgs4. Mgs4 ser virkelig flott og fett ut men det vil ikke være så kult når man ikke kjenner historien! Mgs serien starta jo for lenge siden ja. Du kan lese om de 2 forrige mgs spilla på mgs1 (altså de som kom før mgs1) Hørt at det ikke har så veldig mye og si med de som er før mgs1 Lenke til kommentar
NaitX Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Ikke glem den Gameboy Versjonen og da :!: Lenke til kommentar
Imsdalo Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Nå det gjelder MGS serien Metal Gear Solid er sansynligvis en tittel vi vil kunne se på PSN Store utover Gamezone.no har Metal Gear Solid - Snake Eater eller substence for 499,- Ellers er det nok EBgames som har de billigste Metal Gear Solid 2 - Sons of Liberty Det finnes Substence versjon av både Sons of liberty og Snake Eater. Substence inneholder orginal spillet pluss ekstra effekter og en hel hau VR-Training missions ( Digitale Missions som kan utføres) Lenke til kommentar
Avean Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Du glemte det viktigste, ordentlig 3D Kamera følger med Substance. Snake Eater slet noe JÆVLIG med kameraføringen. Det var så ille at jeg faktisk kastet spillet i frustrasjon. Men takk gud kom Substance versjonen. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Snake Eater "Substance" heter vel strengt tatt "Subsistance" . Lenke til kommentar
Torrevieja Skrevet 2. august 2007 Del Skrevet 2. august 2007 Jeg er ute etter Mgs2 Solid Snake us version, men vgp selger ikke ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå